Lanțul de cafenele Okfea estimează o cifră de afaceri de 500.000 euro pentru 2019 și plănuiește deschiderea a 25 de locații noi până în 2020. Rețeaua cuprinde în prezent 5 locații proprii, 2 francize implementate și alte 7 în curs de implementare până la finalul anului.
Okfea are la bază un concept modern și alternativ de cafenea care folosește una dintre cele mai apreciate sortimente de cafea din lume.
Brandul face parte din asociația Certified Speciality Coffee, care promovează cultura cafelei de calitate și garantează un nivel superior al blendurilor comercializate. Cu toate acestea, Okfea oferă vinde preparatele la un preț corect și competitiv.
“La sfârșitul anului 2018, grupul de firme ce activează sub brandul Okfea a înregistrat rezultate financiare cumulate în valoare de aproximativ 200.000 euro. Anul acesta ne așteptăm la o cifră de afaceri de aproximativ 500.000 euro per grup, având în vedere noile locații deja deschise dar și pe cele care care urmează a fi deschide în franciză”, a declarant David Ioanițescu, cofondator, Okfea.
În primul semestru al anului în curs, veniturile Okfea au crescut cu aproximativ 50% față de aceeași perioadă a anului trecut.
“Ne așteptăm ca a doua jumătate a anului 2019 să ne aducă venituri cumulate egale cu întreg anul 2018, ținând cont că vom avea 7 noi locații în portofoliu, și o perioadă prielnică vânzării de băuturi pe bază de cafea”, a precizat Andreea Radu, cofondator, Okfea.
Grupul Okfea conturează o nouă linie de dezvoltare pentru viitorul apropiat prin înființarea unei școli de barista, parallel cu deschiderea unei alte locații. Okfea își propune să fructifice avantajele oferite de o școală cu integrarea absolvenților în grupul Okfea, astfel rezolvând pe de o parte problema continuă a personalului de care se lovește orice antreprenor din Horeca
Prețul de achiziție al unei francize Okfea este de 3.500 euro, iar costul inițial de amenajare și utilare a spațiului, împreună cu un prim stoc de marfă, este cuprins între 10.000 și 20.000 euro (incluzând și taxa de franciză).
Procesul de implementare durează aproximativ 6 săptămâni de la semnarea contractului, mai multe detalii se regăsesc online.
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…