Stiri

Cadouri de Crăciun de la E.ON în 13 orașe din țară cu ajutorul voluntarilor

Reading Time: 2 minute

Pentru al treilea an consecutiv, voluntarii E.ON România se transformă în ajutoarele Moșului și demonstrează, din nou, că magia Crăciunului prinde viață prin generozitate și implicare.

Aproximativ 600 de angajați ai companiei au preluat rolul elfilor lui Moș Crăciun, pregătind cu dragoste și atenție cadouri personalizate pentru copiii care și-au pus dorințele în scrisori adresate acestuia.

Anul acesta, voluntarii vor însoți caravana Moșului și vor străbate aproape 2.000 de kilometri pentru a aduce zâmbetul pe fețele copiilor din 13 orașe din țară: Târgu Mureș, Bistrița, Vatra Dornei, Târgu Frumos, Bârlad, Slobozia Nouă, Alba Iulia, Arad, Caransebeș, Deva, Sibiu, Zărnești și București. La drum vor pleca mașini pline de cadouri, special pregătite pentru micuții care provin din familii vulnerabile și care, poate, nici nu îndrăzneau să viseze la o surpriză de Crăciun. Fiecare dar este o promisiune că magia sărbătorilor există și că dorințele pot deveni realitate.

„Această inițiativă nu este doar despre cadouri, ci despre bucuria de a dărui și de a face parte din povestea Crăciunului pentru copiii din comunitățile în care suntem prezenți. Ne mândrim cu echipa noastră de voluntari care an de an sunt mesagerii lui Moș Crăciun și ne învață încă o lecție despre generozitate și puterea gesturilor mici”, spune Claudia Griech, director general E.ON Energie România.

„Este o bucurie pentru noi, ca echipă, să putem face diferența în viețile copiilor din comunitățile noastre. Campania a devenit o tradiție pentru E.ON și suntem mândri că reușim să facem asta și în acest an. Este o tradiție care ne umple inimile de bucurie și aceste momente ne aduc mai aproape nu doar de comunitate, ci și unii de ceilalți”, mărturisește Anca Brișcaru, unul dintre voluntarii care a participat la toate edițiile Caravanei #FacemBine.

Această poveste de sărbători face parte din strategia de responsabilitate socială a companiilor din grupul E.ON România, care pune un accent deosebit pe sprijinirea comunităților locale și promovarea valorilor de solidaritate și implicare, consolidând tradiția implicării comunitare.
Caravana #FacemBine a ajuns în ultimii doi ani în 16 orașe din țară, aducând bucurie în inimile a sute de copii. Anul acesta, misiunea a rămas aceeași, de a le demonstra copiilor că dorințele lor sunt ascultate și pot deveni realitate.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Schneider Electric: Care este impactul AI asupra consumului de energie

Schneider Electric a publicat două rapoarte realizate de Institutul său de Cercetare pentru Sustenabilitate – Sustainability Research Institute (SRI), care…

37 de minute ago

Struan Grant Ralph, Brand Ambassador, Glenfiddich:„În România, consumatorii apreciază abordarea tradițională, savurând whiskyul simplu”

La finalul lunii noiembrie, Glenfiddich a lansat pe piața din România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative…

2 ore ago

Atac cibernetic la Electrica

Grupul Electrica, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de furnizare, distribuție și producție a energiei electrice din România,…

2 ore ago

Glovo dezvoltă opțiunile de promovare pentru branduri prin rețeaua de retail media

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, anunță extinderea serviciilor oferite prin Glovo Brands Ads,…

3 ore ago

Pădurea Oxygen ajunge la 7.000 de copaci

Oxygen, agenție independentă de comunicare, menține angajamentul față de sustenabilitate și continuă inițiativa de împădurire din județul Prahova, adăugând încă…

3 ore ago

CUVEE’49 sau pagini din istoria a trei sferturi de secol în arta vinului a companiei Beciul Domnesc (P)

Brandul Cuvée ‘49 este invitația noastră de a începe alături de noi o călătorie specială, de a avea experiențe gustative…

3 ore ago