Ca să păstreze toți angajații, Blue Lagoon Clean lansează un nou serviciu
Reading Time: < 1 minutBlue Lagoon Clean, o companie românească ce oferă servicii de curățare și dezinfectare a hainelor și covoarelor a anunțat lansarea unui serviciu adiacent, de livrare la domiciliu a cumpărăturilor, prin care să își susțină businessul și angajații pe perioada epidemiei de coronavirus
Compania a lansat serviciul de livrare la domiciliu a cumpărăturilor pentru susținerea businessului și păstrarea celor 40 de angajați în aceste momente dificile. Întrucât România trece printr-o perioadă extrem de dificilă, în care autoizolarea la domiciliu este cea mai bună variantă împotriva răspândirii epidemiei de coronavirus, echipa Blue Lagoon Clean furnizează un serviciu adiacent prin care încearcă să ajute cât mai mulți români, fie că sunt tineri sau vârstnici.
Așadar, în paralel cu serviciul de colectare și livrare gratuită a hainelor, echipa Blue Lagoon Clean va prelua și comenzi pentru livrarea de produse alimentare, de îngrijire și alte tipuri de articole de primă necesitate, pentru locuitorii din București și județul Ilfov, zone în care compania își desfășoară operațiunile.
Blue Lagoon Clean își menține angajamentul cu privire la regulile și măsurile de siguranță emise de autorități, astfel că angajații care deservesc serviciul de colectare și livrare gratuită, precum și cel de livrare la domiciliu a cumpărăturilor, direct la ușa clienților, au la dispoziție materiale dezinfectante atât pentru ei, cât și pentru mașini.
O serie de măsuri obligatorii au fost luate: lipsa contactului direct cu clientul, păstrarea unei distante minime de un metru, dezinfectarea mâinilor, evitarea discuțiilor amicale și limitarea acestora la strictul necesar.
Foto: © Chernetskaya | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz