Businessul Allview a crescut cu 11% în 2019
Reading Time: 2 minuteVisual Fan, compania brașoveană care deține brandul Allview, și-a crescut anul trecut cifra de afaceri cu 11% de la nivelul de 76 de milioane de lei înregistrat în 2018, în timp ce vânzările înregistrate pe piețele externe au crescut cu 58%.
Creșterea a venit în urma noii strategii de dezvoltare „Smarters”, implementată de companie pe toate categoriile de produse, cu lansarea de noi generații de smartphone-uri, smart TV-uri cu sistem de operare Android TV și Google Assistant integrat, tablete cu diagonale mari (17 inci), dar și notebook-uri ultramobile.
„Rezultatele financiare pozitive ale Allview reprezintă efectul implementării cu succes a noii strategii de dezvoltare. În continuă schimbare globală, atât la nivel economic cât și social, am acționat hotărât pentru a îmbunătăți performanțele liniilor de produse, prin noi oferte și reformulări de produse, ce au avut la bază adaptarea la prioritățile și preferințele actuale ale consumatorilor”, a declarat Lucian Peticilă, General Manager Allview.
Allview a devenit anul trecut primul brand european licențiat de Google pentru comercializarea televizoarelor cu Android TV, propunându-și ca în 2020 să devină lider de piață pe segmentul smart TV cu Android și Google Assistant integrat. În acest scop, compania a deschis o linie de asamblare la Brașov, pentru televizoare cu diagonale cuprinse între 32 și 65 de inci, rezoluție de până la 4K, Dolby Audio și tehnologie VA Display care asigură un contrast de până la 400% mai mare față de panelurile standard.
Inovațiile Allview în 2019
Soul X6 Xtreme, flagshipul companiei pentru piața de smartphone-uri, a fost primul telefon din România cu display Full View Amoled, pop-up camera și asistent virtual inteligent (AVI), cu notificări vocale inteligente.
AVI, asistentul vocal în limba română, a înregistrat o creștere a numărului de utilizatori cu 70%, având integrat primul sistem de notificări vocale inteligente din lume. Conform ultimelor studii din industrie, la nivel global, aproximativ 31% dintre utilizatorii de smartphone-uri au folosit căutarea vocală în 2019, iar cel puțin 20% din căutările mobile s-au efectuat cu ajutorul asistenților vocali, cifra urmând să crească la 50% în 2020.
Allbook Q, primul notebook ultramobil de pe piața românească, echipat cu procesor Qualcomm Snapdragon și conexiune Gigabit LTE, menține conectate interfețele la Internet continuu pentru a verifica email-ul și notificările, ieșind instantaneu din modul stand-by, pentru o productivitate crescută.
Allview este unul dintre cele mai puternice branduri românești, în 2019 clasându-se pe locul 35 în Top 100 Cele Mai Puternice branduri românești și în Top 5 la Categoria Bunuri de folosință îndelungată, realizate de revista Biz.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz