Compania care dezvoltă Business League – 2Performant Network SA – a anunțat că începând cu 1 iulie 2024 va acoperi impozitul pe veniturile generate de utilizatorii între 18 și 25 de ani, din toate piețele în care activează.
„Birocrația și taxele nu sunt ușoare la nici o vârstă. Prin eliminarea ambelor pentru generația 18-25, BusinessLeague.com le oferă tinerilor oportunitatea de a se concentra pe performanță și dezvoltare personală și profesională”, a spus Dorin Boerescu, CEO 2Performant.
În prezent, profesioniștilor în digital marketing din România care obțin venituri în cadrul Business League li se reține un impozit de 10%. Cei din afara țării care nu fac dovada rezidenței fiscale în țările lor, li se rețin 16% din veniturile obținute, iar dacă fac dovada, impozitul diferă în fiecare țară, conform convențiilor de evitare a dublei impuneri. Aproape 15% dintre jucătorii din Business League persoane fizice din România au vârste cuprinse între 18 și 25 de ani.
Compania a lansat campania unbox.businessleague.com prin care caută 50 creatori de conținut pe TikTok din 8 țări pentru o campanie fulger prin care oferă fiecărui participant oportunitatea de a câștiga 200 de euro pentru un unboxing al singurului campionat de comerț online din lume.
Țările în care se va desfășura campania sunt: Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Bulgaria și România.
Business League este primul campionat de e-commerce din lume, care aduce împreună magazinele online și digital marketerii într-o competiție reală de business, bazată pe numărul de vânzări online generate de fiecare. În sezonul 2 (încheiat pe 3 dec 2023) competiția a avut ca participanți 602 de magazine online și 3112 digital marketeri, care în interval de 12 luni au generat 2,646,593 vânzări online de peste 140 de milioane de euro plus TVA.
2Performant este prima companie românească de tehnologie listată la Bursa de Valori București (BVB), piața AeRO. Prin platforma BusinessLeague.com, redefinim competiția în vânzările online și oferim oportunități unice de creștere și succes la nivel global. Cei 50 de membri ai echipei lucrează 100% remote din 5 țări, dezvoltând un produs tehnologic dedicat noii generații de profesioniști și antreprenori în e-commerce și digital marketing.
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…
Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…
Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…