Business-ul Domeniile Ostrov ar putea creste cu 20%
Reading Time: < 1 minutProducatorul de vin Domeniile Ostrov tinteste o crestere a cifrei de afaceri cu peste 20% in 2013, bazandu-se pe dublarea sectorului HoReCa si pe o noua gama de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente grupate sub denumirea „Domeniile Ostrov Reserve”.
Anul trecut, business-ul a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 20% fata de 2011, depasind cota de 16 milioane de lei, cu o cantitate estimata de aproximativ 5 milioane de litri.
„Crestem in calitate de la an la an pentru ca toate suprafetele replantate cu vita nobila au trecut deja de primii 4 ani de viata. Acum toata via noastra este pe rod, avem calitatea dorita, dar producem si cantitati considerabil mai mari de vin DOC si IG” declara Oana Belu,actionar Domeniile Ostrov.
Cresterea a fost sustinuta in primul rand de sectorul retail, care reprezinta 80% din vanzari, in timp ce HoReCa reprezinta restul de 20%. Anul trecut Domeniile Ostrov au investit 700.000 de euro in replantari cu soiuri nobile, pe o suprafata de peste 1300 hectare. O parte importanta din aceste fonduri au fost directionate si spre achizitionare de capacitati de productie cu tehnologii de ultima generatie.
„Prin investitiile masive realizate in ultimii ani de producatorii autohtoni, s-a oferit consumatorilor posibilitatea de a-si reeduca gustul si abordarea fata de vin. Un bun indicator este faptul ca vinurile dulci si demidulci scad in consum, iar vinurile demiseci si seci cresc in pondere de la an la an. Aceeasi tendinta de crestere se poate observa in zona soiurilor, in detrimentul vinului de masa”, declara Oana Belu.
Alaturi de podgoria de vita de vie compania mai detine 500 de hectare de pomi fructiferi si 200 de hectare de legume. Gamele producatorului Domeniile Ostrov sunt listate in conturi mari ca Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora si Kaufland.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz