La peste șase decenii de la prima sa lansare, Burger King anunță relansarea iconicului Whopper, cu o rețetă îmbunătățită
Iubit la nivel mondial, Whopper-ul este preferatul fanilor încă din 1957. Cu patty din 100% carne de vită preparată la grătar cu flacără și legume proaspete, Whopper-ul a schimbat regulile jocului în industria restaurantelor cu servire rapidă. Acum, cu un angajament ferm de a oferi o experiență culinară și mai bună, Burger King are plăcerea de a prezenta un Whopper nou și îmbunătățit, pentru a marca acest moment important la nivel global.
Noul Whopper continuă să fie preparat la grătar cu flacără, la fel ca înainte, dar acum ne concentrăm pe trei aspecte esențiale pentru a îmbunătăți experiența Whopper:
Respectând filosofia “Have it Your Way”, Burger King a ascultat mereu opiniile clienților săi. Prin feedback și cercetări, brandul a aflat exact ce iubesc consumatorii despre Whopper și cum ar putea să-l îmbunătățească.
„Suntem foarte încântați să le oferim clienților noștri Whopper-ul îmbunătățit, mai gustos și mai suculent. Gustul distinctiv Burger King, 100% preparat la grătar cu flacără, cu o notă unică de BBQ, este deja preferatul fanilor, iar acum îl ducem la un alt nivel. Cu aceste îmbunătățiri, le oferim clienților noștri mai mult din ceea ce iubesc, în fiecare zi, așa cum facem de 70 de ani și cum vom continua să facem și pentru generațiile viitoare”
Sabrina Ferretti, Vicepreședinte Global Marketing la Burger King
„Clienții din România au avut întotdeauna o legătură specială cu Whopper-ul, iar cu această relansare, ducem această legătură la un nou nivel. Whopper-ul a fost mereu favoritul fanilor, iar acum, cu aceste noi îmbunătățiri, suntem siguri că va fi și mai apreciat. Burgerul perfect ne-a ieșit și mai bine și îi invităm pe români să-l savureze în restaurantele noastre din întreaga țară.”
Alin Nenciu, Manager de Marketing pentru Burger King România
Campania lansată în România include spot TV, panouri outdoor, comunicare digitală și în restaurante.
Noul Whopper de la Burger King va fi disponibil în toate restaurantele Burger King din România, oferind clienților rețeta îmbunătățită, care reflectă devotamentul brandului față de calitate și gust.
UNTOLD, festivalul care ocupă locul 3 în topul celor mai mari evenimente muzicale din lume, se pregătește să scrie istorie…
VML obține un premiu Bronze la categoria Creativity In B2B, secțiunea Best Use of Earned Media, în cadrul prestigiosului festival…
Anul acesta Craiova va deveni capitala târgurilor de Crăciun din Europa începând cu 15 noiembrie. Orașul va găzdui cel mai…
tbi bank anunță o revizuire pozitivă a profitului net din prima jumătate a anului 2024, în urma auditării datelor financiare…
Colosseum Mall anunță inaugurarea unității Banca Transilvania, disponibilă publicului larg în centrul comercial din Șoseaua Chitilei nr. 284, sector 1,…
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate…