Burger King își declară iubirea într-un mod inedit de Valentine’s Day
Reading Time: 2 minute
De Valentine’s Day, Burger King România își arată din nou iubirea față de competitori. Și pentru că iubirea vine în mai multe forme, compania a profitat de popularitatea campaniei de Valentine’s de anul trecut, iar anul acesta vine cu o rugăminte directă și anume, companiile să li se alăture în demersul lor de a dona și să le urmeze exemplul printr-o mișcare de solidaritate.
Anunțul a fost postat ieri de dimineață, iar companiile nominalizate să doneze alături de ei sunt cele care anul trecut au participat activ la viralizarea postării organizației de Valentine’s Day.
Mesajul transmis de companie:
“Știm că așteptați să facem ceva și anul ăsta de Valentine’s Day. Că poate iese ceva și pentru brandul vostru. Aveți dreptate, facem și de data asta, dar pentru o cauză bună. Așa că dacă și acum sunteți pregătiți cu comentarii, vrem să vedem o donație pentru prietenii noștri de la Fundația pentru Copii Ronald McDonald. Și poate dacă suntem destul de darnici suntem virali și anul ăsta de Valentine’s.”.
Și pentru că dragostea nu costă nimic, deja companiile nominalizate au răspuns solicitării organizației și au donat către fundație. O surpriză plăcută a fost faptul că printre cei care au făcut donații s-au numărat și fanii Burger King.
Burger King așteaptă ca toate companiile nominalizate să își arate iubirea de Valentine’s Day.
Burger King a revenit recent în România
Compania poloneză AmRest a deschis la finalul lunii septembrie primul restaurant la București.
„Suntem entuziasmați să deschidem primul nostru restaurant Burger King în România. Economia țării, aflată în creștere, oferă un potențial extraordinar și o mulțime de oportunități. Burger King este cunoscut în întreaga lume pentru burgerii pregătiți pe grătar. De aceea, ne bucurăm să putem oferi în curând românilor sandvișurile noastre, mai ales burgerii noștri pregătiți la comandă pe grătar. Desigur, experiența clienților va fi completată de o servire excepțională din partea colegilor noștri din restaurant. Planurile noastre de dezvoltare pe termen lung sunt ambițioase și ne dorim să devenim un angajator important în România și un partener de încredere pentru clienții și furnizorii noștri”, a spus Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz