Stiri

Burger King aduce și în România două produse Plant-Based

Reading Time: < 1 minut

Burger King România a anunțat lansarea și în România a noilor produse Plant-Based – Plant-Based Whopper & Plant-Based Nuggets. Acestea se adresează fanilor Burger King și flexitarienilor care preferă produsele fără carne, dar încă își doresc să simtă gustul și consistența cărnii. Ele pot fi găsite în toate cele șase restaurante Burger King din București, dar și pe platformele de delivery.

Plant-Based Whopper, noul produs intrat în meniul Burger King România, este făcut pe grătar cu flacără, carnea fiind înlocuită cu ingrediente pe bază de plante, cu roșii, salată proaspătă, maioneză, ketchup, castraveți murați și ceapă feliată, totul într-o chiflă cu semințe de susan. Plant-Based Nuggets arată ca originalele nuggets și au același gust, însă fără urmă de pui.

Burger King urmărește noile tendințe și ascultă de cerințele clienților săi. Produsele Plant-Based reprezintă o alternativă gustoasă pentru toți cei care își doresc să experimenteze produse fără carne, dar care vor să se bucure în continuare de gustul incomparabil al produselor noastre vedetă. Vom lăsa produsele Plant-Based să vorbească de la sine și să vedem dacă fanii noștri pot face diferența!”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

Plant-Based Whopper și Plant-Based Nuggets au fost concepute împreună cu The Vegetarian Butcher, un specialist în dezvoltarea produselor de tip Plant-Based. Cele două companii s-au reunit pentru a crea produse care ar putea schimba industria QSR pentru totdeauna.

Romanita Oprea

Recent Posts

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

39 de minute ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

o oră ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

o oră ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago

Caroli lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…

3 ore ago

66 CEO se alătură unui program executiv accelerat

Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…

3 ore ago