După doi ani de la reintrarea pe piața din România, Burger King, operat de către AmRest, a ajuns la nouă restaurante, dintre care opt în București și unul în Brașov, deschis în iulie 2021.
“În ceea ce privește viitorul, ne dorim să ne extindem cel puțin la fel de mult ca în acești doi ani de când suntem prezenți pe piața din România. Avem în plan noi deschideri și luăm în considerare și extinderea în alte orașe mari din țară, așa cum este firesc. Deschiderea primului restaurant Burger King în afara Bucureștiului, la Brașov, reprezintă doar primul pas dintr-un plan de extindere la nivel național pe care vom continua să îl implementăm. În primul an de la intrarea pe piața din România ne-am concentrat pe consolidarea prezenței Burger King în București. Acum, după doi ani, extinderea la nivel local și național reprezintă prioritatea noastră.”
Adrian Popovici, Area Manager Burger King România.
AmRest a privit pandemia ca pe o oportunitate de dezvoltare și de a identifica noi modalități de a spori interacțiunea cu consumatorii, concentrându-se pe consolidarea strategiei de comunicare în mediul digital.
Burger King a integrat serviciul de food delivery prin parteneriate cu aplicații de delivery, ulterior dezvoltându-și serviciile de take away și pick-up.
“La doi ani de când Burger King a intrat pe piața din România, ne putem mândri cu faptul că am dus mai departe planul nostru de extindere la nivel național. În același timp, am reușit, ca și până acum, să ne atingem obiectivele strategice, chiar și în plină pandemie.”
Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România
Anul acesta, Burger King a adus în România primele produse Plant-Based – Plant Based Whopper & Plant-Based Nuggets – care reprezintă o alternativă gustoasă pentru toți cei care își doresc să experimenteze produse fără carne, dar care vor să se bucure în continuare de gustul incomparabil al produselor vedetă Burger King. Produsele au fost concepute împreună cu The Vegetarian Butcher, un specialist în dezvoltarea produselor de tip plant-based. Cele două companii s-au reunit pentru a crea produse care ar putea schimba industria QSR pentru totdeauna.
Cei doi ani de prezență pe piața din România a Burger King se traduc prin:
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…