Stiri

Burger King a lansat King’s Collection, doi burgeri gourmet cu carne de vită premium

Reading Time: 2 minute

Începând de astăzi, Burger King România anunță includerea unei noi categorii de burgeri premium în meniurile din resturantele sale, prin lansarea King’s Collection – doi burgeri gourmet cu 150 gr de carne de vită premium, pregătiți la grătar cu flacară, cu ingrediente de cea mai înaltă calitate, pentru toți pasionații de experiențe culinare mai extra. King’s Whiskey BBQ Burger și King’s Chimichurri Burger sunt disponibili începând de astăzi, 3 decembrie, în toate cele 9 resturante Burger King și prin aplicațiile de delivery partenere.

King’s Whiskey BBQ Burger – cu gust fin de whiskey

Gustul care surprinde! O combinație unică de BBQ afumat și gust fin de whiskey, rucola cu roșii și ardei Jalapeno. Pentru echilibrarea gustului – brânză Gouda cremoasă, 3 felii de bacon și inima fiecărui burger – carne de vită suculentă la grătar, 150 de grame de perfecțiune cuprinse într-o chiflă aurie!

King’s Chimichurri Burger – cu sos de vită inspirat din Argentina

Conține un sos de condimente și usturoi, brânză Gouda care aduce un plus de savoare, rucola proaspătă, roșii și ceapă, 3 felii de bacon și 150 gr de cea mai bună carne de vită la care se adaugă o chiflă aurie și delicată.

“Suntem specialiști când vorba de burgeri pregătiți la grătar iîncă din 1954 și ne dorim să stabilim noi tendințe în crearea de noi rețete, iar de această dată dăm tonul în clasa premium. Ducem tradiția mai departe și inovăm segmentul burgerilor – aducem fanilor din România King’s Collection, burgeri gourmet cu carne de vită premium, de cea mai bună calitate. Cu ingredinte atent alese și sosuri special dezvoltate pentru acești doi burgeri, suntem încântați să oferim clienților Burger King o experiență culinară distinctă de tot ce au încercat până acum.”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

Noile produse sunt disponibile în cele opt restaurante Burger King din București (trei de tip in-line și cinci situate în centre comerciale) și în resturantul din Brașov. Totodată, produsele pot fi comandate prin aplicațiile de delivery partenere – Tazz, Glovo, FoodPanda, Bolt Food și Takeaway.com.

Romanita Oprea

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

3 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

3 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

4 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

4 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

4 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

4 ore ago