Business Interviuri

București Mall: 25 de ani de vibe de București

26 sept. 2024 3 min

București Mall: 25 de ani de vibe de București

Reading Time: 3 minute

Primul mall din România a scris istorie în retail încă din prima zi și continuă să o facă și azi, după 25 de ani. Povestea lui depășește însă cu mult shoppingul, fiind un centru cultural și social creat cu gândul la viitor, după cum explică Affan Yildirim, General Manager, membru în Consiliul de Administrație al Anchor Grup și membru al Consiliului de Administrație al Shopping MallDova.

București Mall a fost primul mall din România. Cum a evoluat de-a lungul acestor ani?

București Mall, primul centru comercial modern din țară, a adus clienților din România, la momentul deschiderii sale, o experiență de cumpărături inedită și completă, care a atras un public numeros și divers. Deschiderea București Mall a schimbat conceptul despre ceea ce însemna mersul la cumpărături în România, la acea vreme, și a introdus un model nou.

La scurt timp după deschidere, mall-ul a reușit să devină rapid un reper important în viața socială a bucureștenilor. A devenit un loc de întâlnire, o destinație de petrecere a timpului liber, de distracție, dar și unul dintre punctele cheie pentru cumpărături. Totodată, București Mall a adus evenimentele culturale mai aproape de comunitatea sa. În ultimii 25 de ani, București Mall a evoluat pentru a răspunde nevoilor și preferințelor în schimbare ale clienților săi. Lucrăm permanent pentru a oferi vizitatorilor noștri un mix divers de chiriași și facilități îmbunătățite.

Mai mult, rolul București Mall se extinde dincolo de retail. A devenit un centru cultural și social, găzduind evenimente și expoziții, adăugând valoare și mai multe opțiuni de divertisment pentru comunitatea sa. Călătoria sa, de la primul centru comercial modern din țară la o destinație și lider în sectorul de retail din România, subliniază impactul său semnificativ asupra domeniului în ultimul sfert de secol. București Mall a contribuit și la dezvoltarea zonei în care se află. Prezența sa a impulsionat dezvoltarea de spații de retail suplimentare, clădiri de birouri și clădiri rezidențiale din vecinătate, încurajând o comunitate dinamică și înfloritoare.

Ce diferențiază București Mall în mediul de cumpărături foarte competitiv de astăzi?

București Mall se remarcă datorită istoriei sale bogate, locației excelente și a concentrării permanente pe experiența clienților. Avem un know-how profund al pieței și o conexiune puternică cu clienții noștri, ceea ce ne permite să ne adaptăm ofertele astfel încât să răspundem rapid nevoilor acestora.

București Mall este o destinație de tip one-stop-shop, oferind eficiență, fiind accesibil și o alegere preferată pentru o gamă largă de vizitatori. Totodată, poziția sa strategică, chiar în inima capitalei, reprezintă un avantaj esențial, atât pentru vizitatori, cât și pentru branduri și parteneri. București Mall s-a poziționat pe piață drept un pionier, încă de la deschidere. Mall-ul a continuat să fie destinația de top pentru noi branduri și lansări de concepte unice. De asemenea, centrul comercial are o comunitate activă și foarte implicată. Lucrăm activ și la angajamentul nostru față de sustenabilitate și implicarea în comunitate, care rezonează cu valorile și cerințele consumatorilor de astăzi.

Care au fost investițiile pe care le-ați făcut în modernizarea mall-ului?

Am făcut investiții semnificative în infrastructura mall-ului, asigurându-ne că acesta rămâne un spațiu modern și primitor. Chiriașii noștri ne urmează modelul, investind în procese de renovare care mențin centrul comercial în tendințe.

Cea mai recentă investiție a fost modernizarea food court-ului, iar acum zona are un design contemporan și mobilier confortabil. De asemenea, am investit în tehnologii eficiente din punct de vedere energetic, ca parte a angajamentului nostru față de sustenabilitate.

Cum a fost 2024 până acum în ceea ce privește afacerile și care sunt așteptările pentru întregul an?

2024 a început promițător pentru București Mall. Am observat o revenire pozitivă, la nivel de trafic și vânzări, și o creștere a pieței. În acest an, ne concentrăm pe consolidarea strategiilor orientate către clienți, pe extinderea mixului nostru de retail și pe îmbunătățirea experienței generale de cumpărături.

Aveți branduri noi care vin în București Mall în acest an și retaileri care își renovează magazinele?

Am lucrat constant pentru a diversifica ofertele noastre de retail și pentru a aduce branduri care rezonează cu preferințele clienților noștri. Mixul de chiriași al București Mall se îmbunătățește permanent și suntem încântați să primim câteva nume noi în acest an.

Am avut deja câteva deschideri și lansări inedite ale unor branduri renumite. De exemplu, Sephora a adus pentru prima dată în România un nou concept de retail, axat pe serviciile și experiența oferite consumatorilor. De asemenea, îndrăgitul brand global de fashion C&A a deschis un magazin de aproximativ 1.200 de metri pătrați în centrul nostru comercial. Brandul românesc DAAR by Teilor s-a alăturat și el familiei București Mall. Diverta are o locație proaspăt renovată în București Mall. Un alt brand care trece printr-un proces complex de renovare este DM și, de asemenea, Rematch, care și-au reproiectat și extins spațiile, oferind clienților o experiență vastă.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 386 (16 septembrie – 16 octombrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: