Companii

Bucur – bere de bulevard, acum și în magazine

Reading Time: < 1 minut

În această vară, United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansa pe piața românească brandul de bere Bucur, o bere super premium, inspirată din rețetele vechi românești. Bucur – bere de bulevard este disponibilă acum la nivel național, și în Horeca și retail, în ambalaj din sticlă nereturnabilă și draught pentru berea blondă, și în ambalaj din sticlă nereturnabilă pentru berea brună.

“Bucur – bere de bulevard a fost foarte bine primită în rândul consumatorilor care au servit berea în locațiile Horeca. Reacțiile pozitive ne-au întrecut așteptările, ceea ce ne bucură foarte mult. Acest lucru ne-a determinat să aducem brandul Bucur și mai aproape de consumatori și să îl lansăm într-o variantă unică, la sticlă de 0,35l. Din dorința de a satisface gusturile variate ale celor care doresc să savureze o bere autentic românească de calitate și care apreciază autenticitatea, am lansat și varianta brună a berii Bucur. Pentru o incursiune veritabilă în viața Bucureștiului de altădată, sticlele Bucur vin însoțite de trei povești inedite ale unor personaje ale vremii și excentricitățile lor”, a declarat Paul Markovits, VP Marketing, URBB.

Berea Bucur în varianta blondă, cu nuanțe de auriu intens, are un conținut de alcool de 5%, o aroma florală cu nuanțe de pin verde și mentă și un gust ușor amărui dat de cele trei tipuri de hamei combinate.

Bucur brună este o bere brun-roșcată, cu nuanțe arămii, cu un conținut de alcool de 6,5% și o aromă intensă și catifelată de caramel, cu note picante de piper negru.

Bucur – bere de bulevard, berea autohtonă care readuce în prezent poveștile și atmosfera Bucureștiului trecut este o bere a vechilor bulevarde, a noilor localuri și a unei generații care se reinventează și apreciază autenticitatea.

Team

Recent Posts

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

8 minute ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

20 de minute ago

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

5 ore ago

Maria Gheorghiu, fondatoare OvidiuRO: „România se transformă în țara pe care ne-o dorim cu toții”

Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…

6 ore ago

Investiție de 400.000 de euro în tehnologie dentară: Dental Elite își extinde rețeaua cu a patra clinică

Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…

7 ore ago

Moromeții 3 a debutat la premiera de gală cu sala plină

Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…

7 ore ago