Bucur – bere de bulevard, acum și în magazine
Reading Time: < 1 minutÎn această vară, United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansa pe piața românească brandul de bere Bucur, o bere super premium, inspirată din rețetele vechi românești. Bucur – bere de bulevard este disponibilă acum la nivel național, și în Horeca și retail, în ambalaj din sticlă nereturnabilă și draught pentru berea blondă, și în ambalaj din sticlă nereturnabilă pentru berea brună.
“Bucur – bere de bulevard a fost foarte bine primită în rândul consumatorilor care au servit berea în locațiile Horeca. Reacțiile pozitive ne-au întrecut așteptările, ceea ce ne bucură foarte mult. Acest lucru ne-a determinat să aducem brandul Bucur și mai aproape de consumatori și să îl lansăm într-o variantă unică, la sticlă de 0,35l. Din dorința de a satisface gusturile variate ale celor care doresc să savureze o bere autentic românească de calitate și care apreciază autenticitatea, am lansat și varianta brună a berii Bucur. Pentru o incursiune veritabilă în viața Bucureștiului de altădată, sticlele Bucur vin însoțite de trei povești inedite ale unor personaje ale vremii și excentricitățile lor”, a declarat Paul Markovits, VP Marketing, URBB.
Berea Bucur în varianta blondă, cu nuanțe de auriu intens, are un conținut de alcool de 5%, o aroma florală cu nuanțe de pin verde și mentă și un gust ușor amărui dat de cele trei tipuri de hamei combinate.
Bucur brună este o bere brun-roșcată, cu nuanțe arămii, cu un conținut de alcool de 6,5% și o aromă intensă și catifelată de caramel, cu note picante de piper negru.
Bucur – bere de bulevard, berea autohtonă care readuce în prezent poveștile și atmosfera Bucureștiului trecut este o bere a vechilor bulevarde, a noilor localuri și a unei generații care se reinventează și apreciază autenticitatea.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz