Logo-ul Băncii Transilvania (BT) a fost redesenat pentru a simboliza distanțarea socială și pentru a le reaminti românilor că trebuie să păstreze distanța pentru a evita răspândirea COVID-19.
Banca s-a alăturat încă de la începutul acestei perioade măsurilor de distanțare socială. BT început cu recomăndarile pentru clienții care vin vin în sucursale și agenții, de a pastra distanța fața de alți clienți și față de colegii noștri, dar și cu work-from-home pentru o parte dintre angajați și un mod nou de a lucra împreună pentru cei care sunt la birou.
“Dorim să transmitem și altfel mesajul nostru despre noua realitate care e aceeași pentru toți, așa încât logo-ul nostru de pe profilul nostru de pe Twitter si Linkedin a fost redesenat și va rămâne așa o perioadă. Este un mesaj de responsabilitate, dar în același timp de speranță, de încredere că, deși pentru moment suntem separați, într-o zi vom fi din nou împreună. Visele au răbdare și ne așteaptă”, se arată în mesajul BT.
Cu prezență în multe jurii internaționale și în acest an, precum și titluri de Agenția Digitală a Anului și Agenția…
Un nou studiu conceput de LIFE IS HARD, lider în digitalizarea industriei de asigurări, și realizat de firma de cercetare…
Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, agenția de PR și comunicare internă a companiilor din…
Bookzone a atins un nou record de vânzări și a adus literatura mai aproape de publicul din România. Cu reduceri…
WE AS WEB, companie de dezvoltare software, estimează o cifră de afaceri de 32 milioane de Euro și un profit…
Într-o lume unde provocările sociale și de mediu devin tot mai complexe, sustenabilitatea este esențială pentru succesul oricărei afaceri moderne.…