BT și-a făcut logo de distanțare socială
Reading Time: < 1 minutLogo-ul Băncii Transilvania (BT) a fost redesenat pentru a simboliza distanțarea socială și pentru a le reaminti românilor că trebuie să păstreze distanța pentru a evita răspândirea COVID-19.
Banca s-a alăturat încă de la începutul acestei perioade măsurilor de distanțare socială. BT început cu recomăndarile pentru clienții care vin vin în sucursale și agenții, de a pastra distanța fața de alți clienți și față de colegii noștri, dar și cu work-from-home pentru o parte dintre angajați și un mod nou de a lucra împreună pentru cei care sunt la birou.
“Dorim să transmitem și altfel mesajul nostru despre noua realitate care e aceeași pentru toți, așa încât logo-ul nostru de pe profilul nostru de pe Twitter si Linkedin a fost redesenat și va rămâne așa o perioadă. Este un mesaj de responsabilitate, dar în același timp de speranță, de încredere că, deși pentru moment suntem separați, într-o zi vom fi din nou împreună. Visele au răbdare și ne așteaptă”, se arată în mesajul BT.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz