BT: peste 60.000 de tranzacții/zi cu cardurile de credit
Reading Time: 2 minuteNumărul de tranzacții cu cardurile de credit BT la comercianți, efectuate în perioada ianuarie – octombrie, a crescut cu 45% față de perioada similară din 2017.
În acelaşi interval, peste 10 milioane de puncte de loialitate STAR au fost acumulate de clienții BT, echivalent a peste 10 milioane lei, anunță Banca Transilvania, într-un comunicat de presă.
Cele 410.000 de carduri de credit gestionate de Banca Transilvania generează aproximativ 30% dintre tranzacțiile realizate cu carduri de credit la comercianții din România. În fiecare zi au loc peste 60.000 de tranzacții cu cardurile de credit BT.
Comision zero la plata la comercianți & alte beneficii pentru clienți
Banca Transilvania remarcă un trend crescător în ceea ce priveşte folosirea cardurilor de credit BT la cumpărături, peste 90% din tranzacțiile efectuate cu acestea fiind plăți la comercianți, care sunt necomisionate, dar prin care se oferă bonusuri.
“Acest trend a fost influențat radical la BT de mai mulți factori. În primul rând, clienții Băncii Transilvania nu au comision la plata cumpărăturilor cu cardul de credit la comercianții din țară şi din străinătate. În plus, în funcție de tipul de card, la fiecare plată, aceştia beneficiază de puncte STAR sau de Mile Premiu, care pot fi folosite mai departe la cumpărături. Un alt beneficiu este posiblitatea de a cumpăra în până la 24 rate fără dobândă la peste 12.000 de parteneri ai programului STAR. 15% din volumul tranzacțiilor de plată la comercianți cu cardurile STAR este dat de cumpărăturile în rate”, declară Oana Ilaş, Director Coordonator, Direcția Dezvoltare şi Management Produse Retail, Banca Transilvania.
Toate cardurile BT pot fi înrolate în aplicația BT Pay, pentru o experiență total nouă a clienților la cumpărături, acestea putând fi achitate simplu, cu telefonul. De asemenea, aplicația permite vizualizarea soldului cardurilor şi obligațiile de plată pentru cardurile de credit.
BT are în portofoliu 3,2 milioane de carduri, ceea ce înseamnă 19% cota de piață privind cardurile emise în România. Pe lângă acestea, Banca Transilvania are în ofertă colecția de accesorii de plată BT Pay, care cuprinde: aplicația BT Pay, ceas, brățară şi sticker contactless. Banca Transilvania are o rețea de 43.000 de POS-uri şi 1.800 ATM-uri, bancomate multifuncționale (BT Express Plus) şi automate de plăți (BT Express).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz