Categories: Stiri

BT Kiddo devine disponibil și pentru copiii cu vârste între 10 și 14 ani

Reading Time: < 1 minut

Banca Transilvania lansează cardul BT Kiddo și aplicația BT Pay Kiddo pentru copiii cu vârste între 10 și 14 ani. După ce Banca Transilvania a lansat BT Pay Kiddo pentru adolescenții cu vârsta între 14 și 18 ani, care pot utiliza prin aplicaţie cardul BT emis pe numele lor cu acordul părintelui, acum programul este extins și la copiii de peste 10 ani.

Cardul BT Kiddo poate fi solicitat de părintele copilului prin BT Pay, accesând secţiunea BT Pay Kiddo. După completarea câtorva informații, va primi confirmarea că aplicația poate fi instalată din Store, pe telefonul copilului, cardul fizic va fi livrat la adresa dorită, iar cardul în format digital va fi disponibil în aplicaţia copilului imediat după instalare.

“Odată cu lansarea noului card dedicat copiilor cu vârste de peste 10 ani, completăm soluţia BT Pay Kiddo, care de acum se adresează copiilor și tinerilor de până la 18 ani, cu opţiuni adaptate vârstei. Dorinţa noastră este să construim o bază solidă pentru educaţia şi independenţa financiară a copiilor, sub îndrumarea părinţilor, să le oferim cunoştinţele şi instrumentele necesare pentru a înţelege şi gestiona banii responsabil şi inteligent. BT Pay devine astfel o aplicaţie pentru întreaga familie. Vrem să facem bankingul plăcut şi captivant inclusiv pentru cei mici”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Cardul BT Kiddo pentru copii poate fi utilizat pentru plăţi la comercianţi (POS) şi retrageri de numerar de la ATM.

Toader Păun

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

10 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

o zi ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago