La cea de a 29-a editie a festivalului de creatie London International Awards (LIA), spotul “Miracolul” – creat de Ogilvy&Mather pentru promovarea Festivalului International de Film de Animatie Anim’Est – a castigat trofeul Bronz in cadrul categoriei TV/Cinema/Online Film – Production & Post-Production – Direction si a fost totodata nominalizata in categoria TV/Cinema/Online Film – Entertainement. Astfel, Ogilvy&Mather Romania devine prima agentie romaneasca cu un spot premiat vreodata la London International Awards.
“Miracolul” – spot ce ilustreaza intr-o maniera inedita puterea animatiei – este singura lucrare romaneasca inclusa pe lista scurta si premiata la London International Awards 2014 (LIA).
LIA este unul dintre cele mai mari si mai cuprinzatoare festivaluri mondiale ce onoreaza anual lucrarile legendare din publicitate, digital media, productie, design precum si muzica si sunet. Aproape 15.000 de lucrari provenind din 80 de tari au fost evaluate de catre juriu global in aceasta editie si mai putin de 3% dintre intrari au reusit sa castige un premiu.
“Cand se intampla o data este un miracol. Cand se intampla de mai multe ori pe parcursul unui an atunci ai certitudinea ca nimic nu este intamplator cand vorbim de creativitate. Cannes, CLIO, D&AD si acum LIA sunt festivalurile de creatie care au recunoscut valoarea acestui proiect si implicit, pasiunea si dedicatia oamenilor care si-au adus contributia” – a declarat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy&Mather.
Ogilvy&Mather Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial. Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international cat si local – Philips, Ford, IBM, Millennium Bank, Campofrio, Mega Image, Pfizer.
Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…
Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…
Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…
La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…