Good News

BRD finanțează 30 de HUB-uri educaționale pentru studenți în universități din toată România prin programul BRD HUBs

Reading Time: 3 minute

Studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working și relaxare realizate prin programul BRD HUBs, dezvoltat de BRD Groupe Société Générale. BRD HUBs se numără printre inițiativele de dezvoltare a educației a tinerilor români, iar cele 30 de hub-uri vor include laboratoare, amfiteatre și spații multifuncționale în universități din 12 orașe.

Studenții din România au nevoie în egală măsură de un sistem educațional care să le ofere o pregatire pentru domeniile de viitor, dar care să investească și în crearea unor comunități.

BRD Groupe Société Générale contribuie la crearea unor astfel de comunități prin programe precum Innovation Labs, pre-acceleratorul de business pentru studenți și startup-uri de tehnologie, sau programul de mentorat Mindcraft Academy, care oferă studenților contexte de învățare pentru a-și descoperi pasiunile, a-și dezvolta competențele și a alege o carieră.

Ce înseamnă BRD HUBs

BRD HUBs înseamnă spații în care studiul este mai confortabil și timpul liber este petrecut cu rost, în care se întâlnesc oameni cu aceleași valori și interese și în care studentii își vor putea cultiva curiozitatea.

Peste 100.000 studenți vor avea acces la spații moderne precum amfiteatre, laboratoare, biblioteci, zone de co-working si relaxare. BRD HUBs vor găzdui și evenimente diverse care au în centru cele mai importante și relevante teme pentru noile generații.

„Pregătirea tinerilor pentru domeniile de mâine și consolidarea educației în domeniile cu tradiție necesită crearea unui context favorabil pentru studenți atât la nivel academic, cât și la nivel practic. Indiferent ce vor să devină tinerii de mâine, fie că încă își caută vocația sau că sunt deja implicați activ într-un domeniu, la BRD ne propunem să rămânem atenți la nevoile lor și să le fim alături, indiferent de drumul ales. Prin BRD HUBs dotăm multe universități din țară, de la cele tehnice și de științe exacte la cele umaniste, concentrându-ne pe toate nevoile studenților atât în timpul cursurilor, cât și în afara lor. A investi în educație înseamnă a asculta vocile tuturor tinerilor.”

Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Société Générale

Programul BRD HUBs se desfășoară începând din anul universitar 2024-2025 în următoarele Universități:

  • Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău
  • Universitatea Transilvania din Brașov
  • Universitatea din București
  • Academia de Studii Economice din București
  • Universitatea Națională și de Științe „Politehnica” București
  • Universitatea Româno-Americană
  • Universitatea Tehnică și de Construcții Bucuresti
  • Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București
  • Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca
  • Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca
  • Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca
  • Universitatea din Oradea
  • Universitatea Ovidius din Constanța
  • Universitatea Maritimă din Constanța
  • Universitatea din Craiova
  • Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
  • Universitatea de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa” din Iași
  • Universitatea de Ştiinţele Vieţii „Ion Ionescu de la Brad” din Iași
  • Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași
  • Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești
  • Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu
  • Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava
  • Universitatea Politehnica Timișoara
  • Universitatea de Vest din Timișoara

BRD HUBs consolidează investiția în educație a BRD Groupe Société Générale, prin construirea unei infrastructuri educaționale naționale pentru azi și pentru mâine, în colaborare cu instituțiile de învățământ și organizatiile cu tradiție în inovarea educației din România. Investiția în educație la nivel național a BRD înseamnă crearea unui ecosistem cu oportunități de viitor pentru toți tinerii din România.

Ca actor social, BRD investește în cultură, educație, tehnologie și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. BRD susține pregatirea viitoarelor generații de specialiști si antreprenori în tehnologie și nu numai. Proiectele pe care BRD le are în vedere merg în direcția educației în disciplinele STEM, dar și a mentoratului în general: FIRST Tech Challenge Romania, laboratoarele de robotică din cadrul Universității Politehnice București, pre-acceleratorul de business Innovation Labs, partneriatul cu Applied Data Science Centre, programul Innovators for Children, Conferința How To Web, programul de mentorat pentru studenți Mindcraft Academy.

Team

Recent Posts

Glenn Tiffert, Hoover Institution: Rusia și China sunt implicate în acțiuni de dezinformare în social media, dar acționează în mod diferit

Dezinformarea și manipularea în social media, dar nu numai, trebuie privite din mai mai multe perspective, la un nivel holistic,…

36 de minute ago

CITR: Numărul companiilor de impact în insolvență iminentă crește cu 18%

Numărul companiilor de impact aflate în insolvență iminentă crește cu 18%, de la 6.949 la 8.190, iar cel al companiilor…

3 ore ago

România Digitală – 7 direcții strategice pentru revoluționarea economiei prin tehnologie

Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii lansează „România Digitală 2030", un manifest al industriei de IT prin care…

3 ore ago

Studiu VELUX: Jumătate din proprietarii de locuințe mansardate și-au schimbat ferestrele de mansardă

O locuință din 5 în România este dotată cu ferestre de mansardă și peste 50% dintre proprietarii acestor locuințe au…

3 ore ago

OMV Petrom își extinde activitatea de furnizare gaze naturale în Bulgaria

OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, își extinde activitatea de furnizare gaze naturale pe…

4 ore ago

Cum și-a crescut brandul românesc de ochelari Lunet cifra de afaceri cu 72%

Lunet Studio, companie românească din domeniul opticii medicale, a înregistrat în primele șase luni din 2024 o creștere cu 72%…

4 ore ago