Finanțe

Planuri 2022. ”Mai multă personalizare pentru o mai bună servire a clienților” – Francois Bloch, CEO BRD-GSG

26 mai 2022 2 min

Planuri 2022. ”Mai multă personalizare pentru o mai bună servire a clienților” – Francois Bloch, CEO BRD-GSG

Reading Time: 2 minute

BRD a încheiat anul 2021 prin rezultatele estimate prin planul de business si pregătește noutăți pentru clientela din toate segmentele în acest an.

Pentru clienții persoane fizice, BRD vizează asocierea unei oferte multicanal cu un grad ridicat de personalizare, astfel încât să consolideze fidelitatea clienților. Planul de acțiune prevede intensificarea vânzărilor încrucișate, în special la nivelul produselor cu valoare adăugată înaltă, cum sunt asigurările sau gestiunea activelor.    

Pentru clientela small business, oferta va cuprinde soluții personalizate, simple și digitalizate, precum și un acces mai ușor la creditare.

Pentru segmentul de clienți corporate , obiectivul este de a confirma poziția băncii de partener privilegiat pe termen lung prin excelența în execuție, simplitate și receptivitate.  Capacitățile digitale vor continua să fie îmbunătățite la nivelul serviciilor cotidiene (plăți, trade finance, factoring, carduri, e-commerce). Acestea vor aduce mai multă valoare adăugată în procesele de creditare.

Pentru activitățile de piață, vectorii creșterii vor fi dezvoltarea capacităților digitale, în special prin intermediul soluției de e-trading, precum și diversificarea gamei de produse de investiții. De asemenea, BRD își susține clienții în procesul de tranziție energetică și vizează dobândirea poziției de lider în materie de finanțare verde în România. Anul trecut, BRD s-a poziționat deja drept pionier prin acordarea celui mai mare credit verde din România, în valoare de 250 milioane euro și prin intermedierea primei emisiuni de bonduri corporative legată de obiective de sustenabilitate. Ambiția băncii este aceea de a acorda, până în 2025, cumulat, finanțări sustenabile de peste 1 miliard de euro. Mai mult, planul Horizons 2025 consolidează și mai mult angajamentul pe termen lung al BRD față de societatea românească, în special în materie de educație, cultură și sport.

BRD își va continua implicarea în programe de impact precum Scena9, Scoala9, Alfabetar, Mindcraft Stories, BRD First Tech Challenge și parteneriatul cu handbalul românesc. De asemenea, obiectivul de a fi un angajator de top, exemplar prin onestitate, responsabilitate și grijă față de angajații săi, rămâne în strategia băncii și în acest an.

BRD – Groupe Société Générale este unul dintre liderii pieței bancare din România, cu o rețea de 499 de sucursale și active totale de 71 miliarde lei (31 martie 2022). BRD deține o poziție de lider pe piața de retail, este un jucător de top pe piața de corporate banking și liderul pieței românești de factoring. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai importante grupuri europene de servicii financiare. Société Générale are peste 131.000 de angajați în 66 de țări și sprijină zilnic 26 de milioane de clienți persoane fizice, companii și investitori instituționali din întreaga lume, oferind o gamă largă de servicii de consultanță și soluții financiare personalizate.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: