Brățările verii vin de la Coca-Cola
Reading Time: < 1 minutCoca-Cola România a lansat o nouă campanie promoțională construită pe o inovație la nivel de ambalaj, dezvoltată și implementată pentru prima oară în România.
Campania se desfășoară în perioada 3 aprilie – 25 iunie, iar înscrierea se poate face fie prin descărcarea aplicației CokeScan, disponibilă pentru iOS și Android, și scanarea codului de bare de pe brățară, fie prin introducerea codului de sub capac pe www.cokefest.ro.
Cei interesați pot alege dintre cele 8 modele diferite ale brățărilor, iar premiile puse la bătaie constau în:1200 de abonamente duble la Untold, peste 200.000 de produse combo McDonald’s, peste 80 de bilete la cel mai nou festival de la mare și întâlniri cu unii dintre cei mai cool artiști ai momentului.
Propunem o inovație la nivel de ambalaj și suntem tare mândri că ideea noii campanii Coca-Cola este „made in Romania” și o implementăm aici în premieră în lume. Brățara Coca-Cola devine biletul de acces la cele mai tari experiențe din această vară”, a declarat Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola România
Brățările sunt integrate în eticheta sticlelor Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime de 500ml și a sticlelor Coca-Cola de 750ml.
Cmpania va fi implementată în toate mediile, incluzând TV, radio, panotaj stradal și mediul online, cât și activăți de relații publice și comunicare în magazine.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz