Categories: FinanțeStiri

Brățară pe post de card bancar

Reading Time: 2 minute

Banca Transilvania lansează, în premieră pe piața din România, un instrument alternativ de plată, brățara contactless BT, care poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor.

Brățara oferă acces la contul curent în lei deschis la BT şi posibilitatea de a plăti contactless, indiferent de sumă, în țară şi în străinătate. Comisionul de emitere şi pentru plata la comercianți este zero, anunță banca, într-un comunicat de presă.

Plățile contactless au devenit foarte populare în România odată cu creşterea numărului de POS-uri care acceptă astfel de carduri. La 80% din cele 27.000 de POS-uri ale Băncii Transilvania aflate la comercianți se pot face astfel de plăți – cu cardul contactless şi, mai nou, inclusiv cu brățările contactless.

Brățările funcționează ca un card bancar contactless, aşa încât pentru plățile de până la 100 de lei nu este necesară introducerea PIN-ului. Acestea pot fi emise clienților Băncii Transilvania care au card VISA de debit în lei sau, după caz, împreună cu un astfel de card, iar abonamentul lunar este de doar 3 lei / brățară.

“Banca Transilvania vine cu o premieră pe piață prin lansarea brățărilor contactless. Ne bucurăm să aducem clienților noştri avantajele noilor tehnologii: rapiditate, mobilitate şi simplificare. Este cel mai nou trend în rândul plăților electronice, dar şi un accesoriu de ultimă generație. Avem încredere că va deveni cât de repede o modă. Moda brățărilor contactless BT”, Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Festivalul UNTOLD, care are loc în Cluj-Napoca, în 4 – 7 august a.c., eveniment la care BT este banca oficială, este una dintre primele ocazii în care brățările contactless pot fi folosite. Cu ajutorul acestora – dar şi cu numerar sau cu card bancar – pot fi încărcate la UNTOLD brățările de festival şi cardurile de festival, în locațiile Credit Point.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.300 de angajaţi, 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi.

Oana Voinea

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

2 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

3 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

3 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

3 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

3 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

3 ore ago