Brandurile si expunerea pe Facebook
Reading Time: < 1 minut<p> Vizibilitatea brandurilor pe Facebook a scazut in ultima perioada, iar acest lucru se poate observa in toti indicatorii analizati (enagagement rate, like rate, share rate, comment rate), potrivit unui studiu Studiu fbMonitor.</p> <p> </p> <p> Au fost analizati urmatorii indicatori, pentru primele 1000 de pagini din Romania dupa numarul de fani</p> <p> </p> <p> a) Engagement rate mediu: raportul intre numarul de fani activi (duplicati) ai celor 1000 de pagini si numarul total de fani</p> <p> </p> <p> b) Like rate: raportul intre numarul de like-uri pe cele 1000 de pagini si numarul total de fani duplicati</p> <p> </p> <p> c) Comment rate: idem b), dar pentru comentarii</p> <p> </p> <p> d) Share rate: idem b), dar pentru share-uri</p> <p> </p> <p> Rezultatele sunt urmatoarele:</p> <p> </p> <p> Engagement rate-ul a scazut de la aproape 5% la inceputul anului la 1.7% in ultima saptamana.</p> <p> </p> <p> Like rate-ul a scazut de la peste 10% la 3.48% in ultima saptamana.</p> <p> </p> <p> Comment rate-ul a scazut de la 1.1% la 0.20%.</p> <p> </p> <p> Share rate-ul a scazut de la 1.5% la sub 0.60%.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz