MarComm

Brandurile și valorile românești vor invada Times Square timp de 365 de zile

29 sept. 2023 2 min

Brandurile și valorile românești vor invada Times Square timp de 365 de zile

Reading Time: 2 minute

365 Days of Romania in Times Square își propune să ducă brandurile și valorile românești, timp de 365 de zile, chiar în celebra Times Square din NYC. Inițiativa aparține echipelor Biz, Blindspot și Rusu+Borțun și își propune să promoveze global valorile și tradițiile locale cu ajutorul brandurilor și companiilor din România.

Brandurile românești vor putea trăi „visul american” și vor putea ajunge pe celebrele ecrane din Times Square. Proiectul va prinde viață la începutul lunii decembrie 2023, chiar de Ziua Națională a României, și se va încheia un an mai târziu, cu un proiect editorial marca Biz, în paginile căruia vor fi prezentate în detaliu toate cele 365 de campanii ale brandurilor care au avut curajul să iasă din zona de confort și să răspundă afirmativ visului (de branding) american.

365 Days of Romania in Times Square logo
Identitatea proiectului este semnată de Brand Growers

Prin “365 Days of Romania in Times Square”, timp de un an de zile, vor fi promovate, în fiecare zi, un brand sau un produs românesc chiar în centrul New York-ului. Vizibilitatea este endorsată în Romania de echipa Biz pe toate canalele media, iar bandurile care își doresc să ia parte la această inițiativă vor putea beneficia de consultanță de branding din partea echipei Brand Growers.

365 Days of Romania in Times Square
Marta Ușurelu (Owner Biz & Haute Culture), Matei Psatta (CMO Blindspot), Bogdan Savonea (CEO Blindspot) și Cătălin Rusu (Chief Creative Partner și CEO la Brand Growers) anunțând proiectul la BrandRo

„Este un proiect «Go big, or go Home», prin care promovăm valorile românești la nivel global. Cei mai buni ambasadori ai României, alături de sportivi, sunt brandurile și antreprenorii, care duc țara mai departe și pun România pe harta lumii”, a precizat Marta Ușurelu, Owner al revistelor Biz și Haute Culture Magazine.

„Poate avem cel mai bun lapte din Ardeal, poate suntem cei mai amuzanți din regiune, poate cineva să spună «Visit Sibiu», nu contează. Acum poate să o facă în Times Square sub o platformă unitară, vorbind despre Romania, și totul la o tremie din ce ar însemna o campanie standalone pe Nastaq”, a precizat și Matei Psatta, CMO al Blindspot.

“Mă bucur că am pornit acest proiect. S-a legat totul foarte rapid pentru că a generat entuziasm. Cred că brandurile românești sunt cel mai bun ambasador al României. Prin valorile în care cred și pe care le manifestă în tot ceea ce fac, reușesc să spună ceva despre autentic local în context global. Cu #365daysofRomania in Times Square vrem să inspirăm brandurile să exprime colaborativ și în forță de dragul României”.

Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO la Rusu+Borțun

Anunțul a fost făcut la conferința BrandRo de către inițiatorii proiectului, Marta Ușurelu, Matei Psatta (CMO Blindspot), Bogdan Savonea (CEO Blindspot) și Cătălin Rusu (Chief Creative Partner și CEO la Rusu + Borțun), eveniment în cadrul căruia a fost lansat și topul celor mai puternice branduri românești.

Array

Articole pe aceeași temă: