Prin Brandient, Romania a castigat, in 2015, pentru prima oara in istorie un prestigios premiu Red Dot in Communication Design. Premiul a fost acordat pentru designul original de litera (typography), aparut la inceputul anului 2015 pe coperta revistei Biz dedicate mediului de afaceri din Singapore.
De asemenea, la cea mai recenta editie a competitiei globale ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si design de brand, Rebrand 100, Brandient a castigat un premiu Distinction pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si un premiu Merit pentru rebrandingul grupului panasiatic Interactive Group. Premiile acestea vin in completarea aprecierii constante la Rebrand 100 pentru proiectele Brandient. In ultimii zece ani au fost premiate proiectele semnate de Brandient pentru brandurile TVR, Europharm si Smartree (2005), Domo si Savana (2007), Dedeman si CEC Bank (2009), Patria Credit (2011) si Bitdefender (2012) – rezultate care au condus in 2015 la includerea Brandient in Rebrand Hall of Fame pentru excelenta globala in branding.
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…