Brandul Laura Baldini estimează vânzări cu 25% mai mari de Black Friday 2023
Reading Time: 2 minuteBrandul de ciorap de damă Laura Baldini a pregătit în luna noiembrie reduceri de până la 50% pentru produsele sale în campaniile de Black Friday și listate în propriul magazin online.
Compania Logitrade, care dezvoltă acest brand pe piața locală, anunță promoții și pentru categoria cosmeticelor organice și vegane, o linie nouă de business.
„Reducerile au început săptămâna aceasta și vor continua pe tot parcursul lunii noiembrie, în etape, cu produse care vor fi adăugate de la o zi la alta, astfel încât să menținem atenția publicului nostru. Odată cu diversificarea categoriilor din portofoliu și cu eficientizarea anumitor procese ale businessului, mizăm pe vânzări cu cel puțin 25% mai mari în această perioadă față de perioada similară a anului trecut. Noi am făcut și o estimare a stocurilor și suntem de părere că vom reuși să acoperim cererea din luna aceasta.”
Laura Baldini, fondatoarea Logitrade
Printre categoriile incluse în oferta de Black Friday se află produse deja consacrate în piață (ciorapii pentru femei Elegante și Glamour, ciorapii blănoși, lenjeria modelatoare), dar și produse dedicate publicului masculin, toate completate de cosmeticele realizate din ingrediente organice și vegane.
Laura Baldini estimează o valoare medie a comenzii de 150 de lei
Estimarea antreprenoarei privind bonul mediu de cumpărături este în jur de 150 de lei pentru comenzile de ciorapi și de aproximativ 200 de lei pentru comenzile care conțin și alte tipuri de produse.
„Ceea ce face ca Black Friday să fie special anul acesta este faptul că peste 60% dintre produsele listate în magazinul nostru online au reduceri, unele ajungând la 50%. Deși categoria pe care mizăm cel mai mult e reprezentată de dresuri, totuși cred că și cosmeticele organice, lansate de curând în România, pot fi considerate „vedete” în acest sezon. Întotdeauna, Black Friday va fi un prilej foarte bun pentru a câștiga noi clienți, pe de o parte datorită prețurilor reduse, iar pe de altă parte datorită calității produselor noastre”, mai spune Laura Baldini.
Brandul Laura Baldini activează și pe piețele internaționale, compania având parteneri de business în țări precum Moldova, Slovenia, Ungaria și Bulgaria, în contextul în care exportul reprezintă aproape 10% din cifra de afaceri.
Logitrade investește anual între 25% și 50% din profitul obținut în anul anterior, inclusiv în dezvoltarea de produse de nișă cu proprietăți extraordinare, cum ar fi dresurile din microfibră specială cu garanție de doi ani, ciorapii modelatori sau articolele impregnate cu tratamente cosmetice.
Laura Baldini este lider pe piața de ciorapi de damă din România, realizând producția în Italia și distribuind produsele în lanțurile mari de retail. Pentru 2023, a fost estimată o cifră de afaceri similară cu cea înregistrată în 2022, de aproximativ 8 milioane de euro, însă anul viitor ar putea să aducă o creștere importantă a acestei cifre, datorată printre altele lansării unor branduri noi.
Lansată în urmă cu mai bine de două decenii, Logitrade a avut o cifră de afaceri de 8,1 milioane de euro în 2022, în creștere cu aproximativ 30% față de 2021. Cu sediul central în Timișoara, Logitrade a anunțat anul acesta extinderea portofoliului și în categoria cosmeticelor organice și vegane, cu peste 98% ingrediente de origine naturală.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz