Brandul Florentino Delure intră pe piața din România printr-o investiție de peste 500.000 de euro
Reading Time: 2 minuteFlorentino Delure, brandul de lux italian fondat de către Serghei Grigor și designerul Gian Paolo, s-a lansat pe piața din România, în urma unei investiții estimate la peste jumătate de milion de euro.
Florentino Delure este un concept italian premium care oferă articole ready to wear, servicii de croitorie made to measure și bespoke, pantofi good year folosind cele mai prestigioase materiale din Italia și Marea Britanie, atât pentru bărbați, cât și pentru dame.
Bazându-se pe filosofia culturii sartoriale italiene transpuse în sloganul „Grandezza Sartoriale”, Florentino Delure transformă fiecare costum într-o operă de artă ce depășește limitele timpului și uzurii.
La ora actuală, brandul este prezent în România, Moldova, și Italia, cu intenția de a se extinde cu cel puțin încă două locații în România și Italia, pentru ca ulterior să-și continue expansiunea în țări precum Marea Britanie, Franța și Elveția.
Situat într-o vilă istorică din inima Bucureștiului pe strada Cpt. Av. Gheorghe Demetriade 14, echipa full-time este alcătuită din 5 persoane cu roluri bine structurate și delimitate pe departamente. Brandul susține extinderea internațională cu ajutorul unui sistem eficient de colaborare atât cu reprezentanții departamentului de producție din Napoli, cât și cu echipa de designeri din Milano, care este alcătuită din 10 persoane.
Pe plan local, Florentino Delure și-a propus drept scop principal să ofere un serviciu ce lipsește în industria vestimentară din România, transmit reprezentanții, respective serviciul Bespoke cu executarea articolelor pe măsură prin procedeul manual de către croitorii din inima Italiei, din Napoli.
În următoarele 12 luni, echipa brandului va implementa gradual prima etapă a strategiei sale globale de marketing, care constă în investiții în brand awareness și celebrity marketing pe piața românească. Serviciul Bespoke va fi lansat în România pe 12 octombrie, în cadrul unei ceremonii de lansare la care vor fi invitați prietenii brandului, inclusiv croitorul Gian Paolo din Napoli. Evenimentul va fi urmat de un trunk show ce se va întinde pe parcursul a trei zile, între 13 – 15 octombrie. Maeștrii croitori veniți din Italia vor oferi sesiuni de consultanță unu la unu celor care vor avea dorința deținerii unui articol sau unei ținute Bespoke. Participarea la trunk show se efectuează în baza programării prealabile. Programările se pot face online sau telefonic (0740 224 452).
Florentino Delure oferă un spectru extins de produse și în direcția colecțiilor Ready-to-Wear, iar printre produsele vedetă din acest an, sunt cămășile lucrate manual la preț de 1.790 de lei, pantofi de sport pornind de la 2.490 de lei, și costume atât clasice cât și de sport, cu prețuri pornind de la 3.490 de lei. În România, brandul se adresează oamenilor din diverse domenii, inclusiv oamenilor de afaceri, Management, IT, persoanelor publice, și tuturor celor care apreciază procesul de manufactură, articolele executate manual pe măsură, și celor ce pun accent primordial pe importanța țesăturii într-un articol
Showroom-ul Florentino Delure se află pe str. Av. Gheorghe Demetriade 14 și este deschis de luni până sâmbătă.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz