Cum a ajuns Etic de la un magazin de 10 metri pătrați la o rețea de magazine în trei orașe din România care le oferă clientelor din România piese vestimentare în trend, dar care pot rezista în garderobă pentru mai multă vreme.
În 1999, Ana Maria Coman alături de Costin Strîmbeanu, partenerul ei de afaceri de atunci și de acum, au deschis primul lor magazin într-un spațiu de 10 metri pătrați, în care au investit propriile economii. Acum, cu 25 de ani mai târziu, sunt 6 magazine Etic și un outlet în București, un magazin în Craiova și unul în Constanța, alături de magazinul online etic.ro.
Cu o echipă de vânzări de peste 70 de persoane, multe dintre acestea cu vechime în companie, brandul Etic are o clientelă fidelă, care apreciază marca pentru diversitatea articolelor vestimentare pe care le oferă, fiind potrivite pentru diferite ocazii și momente ale zilei, calitate și versatilitate. Chiar dacă designul ținutelor Etic ține cont de tendințele de sezon sau culorile la modă, linia și croiala clasică le transformă în piese vestimentare ce pot rezista în garderobă pentru mai multă vreme.
Pe lângă piesele de bază din colecțiile sale, precum cămăși, pantaloni, fuste, rochii sau bluze, colecțiile Etic s-au diversificat în timp pentru ca astăzi să includă ținute de seară, de cocktail, colecții special create pentru anumite momente ale anului, precum sărbătorile de iarnă, dar și accesorii precum genți, curele sau eșarfe.
Materialele din care sunt confecționate articolele vestimentare Etic sunt în mare parte naturale, prietenoase cu pielea – bumbac, mătase, vâscoză, ce oferă cel mai bun confort termic vara, așa cum sunt inul și vâscoza sau căldură iarna, precum lâna și cașmirul.
Pe partea de design și tipare, Etic are o echipă specializată care se ocupă de alegerea și importul țesăturilor și materialelor din țări precum Italia, Grecia și Bulgaria. Tot procesul care ține de alegerea liniei pentru colecții și de alegerea materialelor este atent supravegheat de Ana Maria Coman, care se află mereu în mijlocul echipei alături de care stabilește direcțiile stilistice.
Pe partea de producție, Etic are parteneriate de lungă durată cu zeci de fabrici românești din București, Focșani, Ploiești și Pitești. Fiind vorba despre o marcă românească, este firesc ca producția să fie una locală. În plus, articolele vestimentare sunt produse într-un mod mai sustenabil, pentru că distanțele sunt considerabil mai mici comparativ cu un transport din afara țării, amprenta de carbon fiind astfel redusă.
Strategia de dezvoltare pe termen mediu și lung a mărcii rămâne una moderată, care să-i permită o creștere sănătoasă, într-un ritm constant, astfel încât Etic să continue să fie alături de clientele sale zi de zi, dar și la cele mai importante momente și evenimente, oferindu-le articole vestimentare în tendințe, versatile și de calitate.
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…