Stiri

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

Reading Time: 2 minute

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București.

Această lansare marchează un nou capitol în expansiunea KORIKA pe piața din România, ca răspuns la popularitatea în creștere a trendului k-beauty, ce constă în îngrijirea pielii cu produse coreene. 

Cu viziunea de a deveni lider în domeniul K-beauty în Europa, brandul KORIKA se angajează să ofere femeilor europene, inclusiv pasionatelor de beauty din România, ritualuri autentice coreene de îngrijire a pielii, personalizate pentru a răspunde nevoilor și preferințelor acestora.

Combinând cea mai avansată tehnologie asiatică cu ingrediente active eficiente, KORIKA a dezvoltat o rutină unică și eficientă de îngrijire a tenului în 5 pași, o metodă simplificată a ritualului coreean tradițional, alcătuit din 10 pași. Această rutină (cleanser, toner, ser, emulsie și cremă) este concepută astfel încât să poată fi integrată cu ușurință de orice femeie în viața de zi cu zi, pentru a obține un ten cu aspect de porțelan, sănătos și strălucitor, cu un efort minim.

În rețeaua de magazine Notino, iubitoarele de skincare pot găsi o selecție extinsă de produse KORIKA, de la măști, seruri de față, seturi complete de îngrijire a tenului, precum și instrumente de masaj facial. Produsele sunt realizate cu ingrediente de înaltă calitate, inclusiv extracte naturale, aminoacizi și vitamine și se adresează nevoilor specifice ale fiecărui tip de ten, de la cel normal, gras, sensibil, la tenul deshidratat, mixt sau matur.

„Suntem încântați să lansăm produsele KORIKA în magazinele fizice Notino și să începem un nou capitol al poveștii noastre în România. Ne propunem să oferim consumatoarelor românce tot ce este mai bun din expertiza cosmetică coreeană, renumită pentru precizia sa. Esența brandului KORIKA, profund înrădăcinată în tradiția coreeană de frumusețe, constă în sinergia ingredientelor autentice, extrem de eficiente pentru îngrijirea pielii, care oferă rezultate vizibile”

Martin Vrána, CEO al Givet, un producător de top de produse cosmetice și de îngrijire personală.

Clienții Notino vor descoperi colecțiile emblematice și gamele de produse din portofoliul KORIKA, printre care:

HIGH-TECH LIPOSOME – O nouă generație de dermocosmetice ce utilizează tehnologia lipozomală brevetată. Această tehnologie avansată încapsulează ingredientele active în capsule de 100 de ori mai mici decât porii, accelerând astfel transferul ingredientelor active în piele și îmbunătățind eficiența acestora. Două dintre soluțiile KORIKA extrem de apreciate sunt rutinele de îngrijire a tenului în 5 pași Hi-Tech Liposome Hydrating și Calming.

Korean Heritage – O gamă de seruri de înaltă calitate pentru nevoi diverse (anti-aging, rejuvenare, hidratare sau luminozitate), dar și alte produse cosmetice cu efecte rapide și de durată. Aceste produse sunt formulate folosind ingrediente naturale provenite de pe insula Jeju din Coreea, renumită pentru solul său vulcanic fertil, bogat în minerale esențiale.

De asemenea, cumpărătorii pot găsi patru branduri de măști de înaltă calitate: SuperFruits, Korean Heritage, Ferment Beauty și SciBeauty. Fiecare gamă propune o varietate de măști, special concepute pentru nevoile diverse de îngrijire a pielii, începând de la hidratare și fermitate, până la îmbunătățirea luminozității.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

4 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

5 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

5 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

5 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

5 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

5 ore ago