Brandul Arctic, aflat în portofoliul companiei Beko România, lansează o nouă gamă de electrocasnice mari dedicate unui stil de viață sustenabil, produse eficiente, cu performanțe deosebite în categoria din care fac parte, care simplifică activitățile casnice.
Printre inovațiile înglobate în noua gamă de electrocasnice Arctic, se numără tehnologia Full No Frost – care previne apariția gheții în combinele frigorifice, AeroCooking – care asigură distribuirea uniformă a căldurii în cuptoarele încorporabile Arctic și SaveInAll – o abordare integrată a reducerii consumului de apă și energie al mașinilor de spălat rufe, prin tehnologii, funcții și programe care oferă rezultate de spalare foarte bune cu un consum optim de resurse.
„La Beko România, suntem dedicați să găsim soluții inovatoare care reduc impactul asupra mediului, atât în procesul de producție, cât și în utilizarea produselor. Ne concentrăm pe tehnologii care răspund nevoilor prezentului, protejand in acelasi timp resursele pentru generațiile viitoare. Noua gamă de electrocasnice Arctic reflectă angajamentul nostru de a face sustenabilitatea accesibilă pentru toți, integrând tehnologia în moduri care raspund stilului de viata actual. România rămâne un pilon central al strategiei noastre globale și suntem dedicați să aducem valoare reală în fiecare casă, contribuind la un viitor mai verde și mai sigur.”
Murat Büyükerk, CEO Beko România, Moldova, Cipru, Grecia și Malta
Lansarea noii game de electrocasnice Arctic este însoțită și de o nouă campanie de comunicare ce pune în valoare designul elegant, eficiența energetică și consumul responsabil, asigurate de mașini de spălat rufe, aparate frigorifice, cuptoare și plite încorporabile, mașini de spălat vase și uscătoare de rufe ce combină funcționalitatea cu un design elegant. Sub sloganul „Noile electrocasnice Arctic îți deschid casa către evoluție”, noua campanie subliniază evoluția brandului și promovează un stil de viață modern.
“Ca lider în industria electrocasnicelor, Beko România înțelege nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor, astfel ca lansarea noii game sub brandul Arctic reprezintă un pas important în strategia noastra de a răspunde acestor nevoi. Aducând în prim plan tehnologii actuale, integrând soluții care protejează resursele naturale și contribuie la un viitor mai verde, noua gama reflectă angajamentul brandului față de sustenabilitate, inovație și adaptarea la stilul de viață actual. Transformăm momentele simple – de la mesele în familie la serile petrecute acasă – în experiențe prețioase, oferind soluții durabile, care să contribuie la crearea unui mediu de acasă modern, să îmbunătățească viața de zi cu zi și să reducă impactul asupra mediului”.
Gabriel Eremia, Marketing and Product Director Beko Romania
Beko România, lider pe piața locală de electrocasnice, care are în portofoliul său brandurile comerciale Arctic, Beko și Grundig, este parte a grupului Beko BV. Compania a investit peste 391 de milioane de euro în unitățile sale de producție din România începând din 2002 și exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…