PROGRAM

Programul este in curs de actualizare.

  • 09:00 - 10:00 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR

    Inregistrarea participantilor

  • 10:00 - 12:00 RENASTEREA BRANDURILOR ROMANESTI - DE LA NOSTALGIE LA “NOUL COOL”

    Multe dintre brandurile romanesti de traditie s-au indepartat de imaginea prafuita a trecutului, au invatat sa faca noi promisiuni si sa le respecte, au inceput sa comunice cu si pentru tinerii consumatori, au lucrat la capitolul imagine si perceptii. Brandurile romanesti sunt pe val, e momentul in care “made in Romania” a ajuns sa fie un privilegiu si un motiv de mandrie. Astfel, a crescut semnificativ capitalul de incredere si afectiune cu care marcile romanesti sunt investite de catre consumatori. O arata studiile de piata, dar si vanzarile. Cum au evoluat marcile romanesti si care sunt parghiile pe care acestea le folosesc pentru a se reinventa si ramane relevante pentru actualele, dar si viitoarele generatii de consumatori?

    Teme:

    • Branduri romanesti, ambitii internationale
    • Cum trec brandurile romanesti testul timpului?
    • Ingrediente romanesti pentru branduri contemporane
    • Identitate, fara patriotism in branding
    • Cum construiesti un brand romanesc de la zero?

    Speakeri:

    • Dochita Zenoveiov, Brand Innovator, Inoveo
    • Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec
    • Andreea Sandu, Fondator, Galeria Galateca
    • Liviu Rogojan, Fondator, Bacania Rod
    • Laurentiu Banescu, Co-fondator, Zaganu

  • 12:00 – 12:30 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12:30 – 13:30 CELE MAI PUTERNICE BRANDURI ROMANESTI IN 2016

    Pentru al saptelea an consecutiv, Biz si Unlock Market Research prezinta clasamentul celor mai puternice 100 de marci romanesti, asa cum rezulta din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a include indici financiari si comerciali. O marca este cu atat mai puternica din perspectiva romanismului cu cat reuseste sa-si mentina pozitia in top, indiferent de fluctuatiile socio-economice specifice ultimilor ani.

    Speakeri:

    • Radu Moldovan-Petrut, Marketing Director, Pernod Ricard Romania
    • Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research
    • Marta Usurelu, Redactor Sef, Revista Biz

  • METODOLOGIE BRAND RO

    Studiul vizeaza masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, faraa include indici financiari si comerciali. Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivelurban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si vârsta a populatiei intre 18 si 55 de ani.
    Performanta marcilor românesti este masuratain baza a patru indicatori: investitia de afectivitate in marca, puterea marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei.
    Importanta unei marci pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling).
    Respondentii au realizat alegeri multiple intre marci in urma carora a fost calculat un indice de preferinta. Analiza marcilor a fost realizata la nivel de categorie, indicele obtinut fiind ulterior analizat impreuna cu indicele de importanta al fiecarei categorii.
    O marca este cu atât mai puternica din perspectiva românismului cu cât reuseste sa-si mentina pozitia in top, indiferent de fluctuatiile socio-economice specifice ultimilor ani.