Panelul de speakeri este in curs de actualizare.

Andreea Sandu
Mai multe detalii
Andreea Sandu este fondatorul Galeriei Galateca si managerul Programului Maiastra. Maiastra a fost prima expozitie initiata de o galerie de arta si design ce a adus in centrul atentiei IA ca simbol identitar, obiect de arta si a prezentat-o din perspective diverse, reiterand ritualuri, legende si traditii. Manifestarea s-a bucurat de sprijinul a numerosi artisti, oficialitati si diplomati si a reunit 15 expozitii in Romania si in strainatate si zeci de designeri.

Adina Vlad
Mai multe detalii
Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe a infiintat-o dupa experienta de management intr-o companie multinationala. Adina are 18 ani de experienta in cercetarea de piata, fiind implicata in numeroase proiecte strategice, atat in Romania, cat si international. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetarii motivationale in Romania si a format o scoala recunoscuta de cercetare de piata axata pe descoperirea de insight-uri de business strategice. Echipa Unlock este formata in prezent din 15 oameni, in mare majoritate sociologi, avand competente atat de research calitativ si cantitativ, completate cu abilitatea de a extrage insight-uri de business.
Recent, Unlock Market Research a fost repozitionata din agentie de cercetare in companie de consumer knowledge si, odata cu rebrandingul, echipa Unlock a lansat Unlockers.ro, un blog despre tendinte si cunoasterea consumatorilor, cu scopul de a deveni platforma de comunicare a transformarilor prin care trec romanii, atat la nivel local, cat si in raport cu tendintele globale.

Ioana Borza
Mai multe detalii
Ioana Borza coordoneaza activitatea de marketing a companiei Farmec din 2006, ea facand parte din echipa producatorului clujean de cosmetice din 2001. Este absolventa a Facultatii de Medicina si Farmacie “Iuliu Hatieganu” din Cluj-Napoca si, de-a lungul timpului, a urmat mai multe traninguri si specializari printre care: un training de management si vanzari si un training de dezvoltare a echipei manageriale. Are doctorat in marketing farmaceutic, cu specializare in cosmetica.

Dochita Zenoveiov
Mai multe detalii

Liviu Rogojan
Mai multe detalii
Liviu si Laura Rogojan au deschis Bacania ROD in octombrie 2014. Primul business de familie pentru cei doi fondatori, ROD este un proiect destinat tuturor iubitorilor de mestesuguri culinare romanesti. Le place sa spuna despre ei ca sunt curatori de gusturi romanesti - retete, ingrediente, obiceiuri de gatit asa cum stim de la bunici si de la bunicii bunicilor nostri. Au alaturi parteneri de incredere si se ghideaza dupa miros, gust si convingerea ca cele mai bune produse sunt cele facute cu ingrediente curate si naturale. Si multa, multa pasiune.

Radu Moldovan-Petrut
Mai multe detalii
Radu are o experienta de peste 8 ani in Consumer Marketing pe categoria FMCG, aplicata atat pe piata din Romania, cat si pe piata din UK. Timp de 3 ani a lucrat pentru Pernod Ricard UK, unde a coordonat un porofoliu de branduri globale precum Jameson Irish Whiskey si ABSOLUT VODKA, in calitate de Senior Brand Manager si apoi de Marketing Manager. In prezent, coordoneaza strategia de marketing pentru Pernod Ricard Romania, pentru branduri precum Jameson Irish Whiskey, Chivas Regal, Absolut Vodka, Havana Club, Beefeater Gin, Malibu Rum, Olmeca.

Laurentiu Banescu
Mai multe detalii
Laurentiu Banescu este co-fondatorul brandului Zaganu – un brand bere artizanala, nepasteurizata, produsa in micro-beraria proprie, situata la poalele muntelui cu acelasi nume. Laurentiu are peste 10 ani de experienta in pozitii de management in Vanzari si Marketing, in companii multinationale cum ar fi Coca-Cola, Carlsberg, Red Bull sau Henkel.

Marta Usurelu
Mai multe detalii
Marta Usurelu este Redactor Sef al Revistei Biz. Are o experienta de 19 ani in presa scrisa, la Cronica Romana si Ziarul Financiar. De 7 ani este publisherul si actionarul majoritar al revistei Biz.