Branding Yourself: Sfaturi pentru construirea unei imagini de brand puternice în era new media
Reading Time: 2 minuteCampania “Împreună pentru coeziune: Să ne rEUnim!” a oferit cadrul de discuții pe tema imaginii de brand a afacerilor finanțate prin politica de coeziune.
Astfel, 30 de reprezentanți ai întreprinderilor locale, dornici să se dezvolte și să facă schimb de experiență pentru o comunicare eficientă prin noile medii și, în special, să aplice lucrurile învățate în propria afacere sau la locul de muncă, au beneficiat de o zi plină de informații actuale, tips and tricks în social media și au lucrat în grupuri.
Atelierul fost interactiv, iar aspectele fundamentale ale dezvoltării propriei strategii de comunicare eficientă au fost exersate prin exerciții practice:
- Crearea unei identități de brand în patru etape:
Pasul 1: Definește obiectivul SMART: Specific; Măsurabil; Accesibil; Relevant și Încadrat în Timp.
Pasul 2: Definește profilul cumpărătorului Buyer Persona: care sunt caracteristicile publicului căruia se adresează produsul tău
Pasul 3: Determină poziția actuală a companiei pe piață: propunere de vânzare unică – USP – beneficiile directe pentru cumpărătorii produsului / serviciului tău
Pasul 4: Platforme de comunicare: Fii activ pe diferite platforme de comunicare.
Acordă atenție conținutului, fii relevant, răspunde nevoilor oamenilor și generează emoții!
- Utilizarea de noi instrumente de comunicare online
New media și impactul acestora sunt în continuă creștere. Totuși, pentru a folosi întregul potențial oferit de această gamă largă de platforme, activitatea de comunicare ar trebui să fie:
- Bine organizată: definește strategia de comunicare online a companiei – inclusiv obiectivul său SMART – și planifică în avans postările (ia în considerare posibilitatea de a utiliza aplicații dedicate existente).
- Informată: fii la curent cu caracteristicile și preferințele generale ale clienților, precum și de avantajele și dezavantajele comunicării prin fiecare platformă.
- Orientată: utilizează platformele de comunicare pe care le considerați cele mai potrivite pentru companie și adaptați postările la specificul fiecărui tip de
Merită să ne amintim întotdeauna de impactul pe care îl are un site web bine proiectat. Este cartea de vizită a companiei, iar clienții își vor forma prima părere despre companie vizitându-l!
- Dezvoltarea relației dintre companie și presă
Dacă doriți să aveți o prezență semnificativă în presă și jurnaliști interesați de afacerea dvs., este important să:
- Scrie și spune povestea din spatele brandului tău.: cine sunteți, ce schimbare doriți să declanșați, ce vă face diferiți fată de ceilalți, ce beneficii aduceți clienților dvs. și ce cred aceștia din urmă despre produsele / serviciile dvs.
- Fii organizat: dezvoltă și implementează un plan editorial pentru companie și pregătește un „kit de presă” care conține povestea și subiectele potențiale ce pot fi relevante pentru public.
- Fii activ: fă-te cunoscut în comunitatea ta și vorbește cu oamenii, interacționează cu colegii și cu părțile interesate, participând la evenimente în rețea și organizând evenimente online și offline.
- Fii proactiv: caută publicații și jurnaliști care tratează subiecte similare, contactează-i și propune compania sau povestea ta ca subiect (nu aștepta ca aceștia să afle ei despre prezența ta pe piață).
- Fii inovator: Inovația este întotdeauna cuvântul preferat al jurnaliștilor.
Traineri ai evenimentului au fost Alina Costache (Senior PR Consultant), Diana Maria Buf (PR Assistant) și Lizeta Maria Oprea (Senior Editor).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz