Creativitate Publicitate

Brandient a creat o Supercoroană pentru Oradea

13 mai 2019 1 min

Brandient a creat o Supercoroană pentru Oradea

Reading Time: 1 minut

Cinci coroane și o inimă formează „Supercoroana” ce devine noul simbol al orașului Oradea, lansat de Asociația Pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR). Brandul de oraș a fost conceptualizat împreună cu firma de consultanță și design Brandient.

Proiectul a fost demarat pe 1 decembrie 2018, la Centenarul României moderne, noul brand de oraș al Oradei fiind lansat pe 9 mai 2019, de Ziua Europei. Promisiunea brandului este „Art Nouveau, Life Nouveau” – expresie care unește trecutul, prezentul și viitorul urbei transilvănene.

„Am finalizat unul dintre cele mai frumoase proiecte de branding făcute în 17 ani pentru România; simbolul Supercoroanei este o metaforă a demnității si unicității Oradei, în timp și în prezent, și sper ca sub acest semn, această comunitate tolerantă, optimistă și multi-culturală să prospere multă, multă vreme de acum înainte”, spune Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient

Oradea Supercoroana BrandientSimbolul grafic al brandului Oradea, Supercoroana, include o coroană pentru trecutul istoric – Orașul regilor, o coroană pentru arhitectura art-nouveau a orașului – Orașul muzeu, o coroană pentru natura minunată pentru băile geotermale, fluturii, nuferii – Orașul geotermal, o coroană pentru o societate multi-etnică – Orașul cultelor, o coroană pentru o comunitate multi-culturală – Orașul cosmopolit și o inimă pentru oamenii orașului.

„Simbolul Supercoroanei surprinde armonios istoria, cultura și patrimoniul bogat al acestui oraș și este în același timp un simbol al toleranței și acceptării diversității, în toate formele ei”, subliniază Mihai Jurca, Director Executiv APTOR și coordonatorul proiectului.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: