Categories: MarketingStiri

Brand propriu La Fantana

Reading Time: 2 minute

Grupul La Fantana a lansat primele doua produse ale brandului propriu Green: “Green – Cafea boabe pentru espresso”, disponibil exclusiv in Serbia, si “Green – Lapte special pentru cafea”, accesibil in Romania si Serbia. Produsele se adreseaza in principal segmentului de clienti B2B ai grupului din cele doua piete.

Lansarea brandului propriu Green coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu cafea pentru segmentul de clienti B2B pe piata din Serbia, la aproximativ un an de la demararea noii linii de business in Romania, prin preluarea principalului distribuitor al cafelei Lavazza catre clienti HoReCa si B2B din Romania. Pentru piata din Serbia, noile servicii de aprovizionare cu cafea sunt disponibile exclusiv sub brandul Green.

“Green – Cafea boabe pentru espresso” reprezinta un amestec de sortimente de cafea din diverse regiuni ale lumii.

“Green – Lapte special pentru cafea” este un produs complementar pentru retete de cafea cu lapte, cu un continut ridicat de proteine (3,6%).

La finalul anului 2014, portofoliul furnizorului de servicii integrate de aprovizionare cu apa si cafea La Fantana inregistra aproximativ 51.000 de clienti, dintre care 35.000 clienti B2B si aproximativ 16.000 clienti rezidentiali. Potrivit estimarilor companiei, La Fantana livreaza servicii si produse catre peste 2 milioane de consumatori.

Compania isi deserveste clientii prin intermediul a 28 de sucursale in Romania si a 6 sucursale in Serbia.

La Fantana este al doilea mare furnizor de solutii de vanzare si livrare a apei din Europa Centrala si de Est . Grupul este lider pe pietele din Romania si Serbia in segmentul dozatoarelor cu apa imbuteliata (bottled water cooler – BWC), cu o cota piata de 65,3% in Romania si de 50,1% in Serbia in 2013, precum si in segmentul purificatoarelor (point of use – POU) cu o cota de piata de 73,4% in Romania si respectiv 64,3% in Serbia in acelasi an (potrivit Zenith International – “Raportul Zenith din 2014 privind Piata Dozatoarelor din Europa de Est”)

Grupul La Fantana detine doua unitati de imbuteliere a apei in Romania (Bucuresti si Talmaciu, jud. Sibiu) si o unitate la Mitrovo Polje, in Serbia.

In urma achizitiei Blue Coffee Service in 2014,  grupul estimeaza ca a devenit cel mai important distribuitor de cafea pe segmentul serviciilor de vanzare si livrare a cafelei pentru birouri (office coffee solutions – OCS).  Incepand cu anul trecut, grupul este distribuitor al cafelei Lavazza in Romania pentru clienti HoReCa si B2B.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

3 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

5 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

5 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

6 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

6 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

6 ore ago