Brand Management anunță investiții de peste 500 de mii de lei în sustenabilitate
Reading Time: 2 minuteBrand Management, liderul pieței românești de comunicare indoor și prima companie de profil cu acoperire națională, a investit anul trecut peste 500 de mii de lei în modernizarea și sustenabilitatea infrastructurii publicitare. Compania a înregistrat și o creștere semnificativă a portofoliului de campanii în 2021 (87%).
Creșterea are la bază atât depășirea restricțiilor asociate pandemiei, cât și maturizarea obiceiurilor de promovare a brandurilor. Clienții din telecomunicații, modă și bijuterii se bucură de beneficiile acesteia. Mai recent, companii mari din domeniile financiar-bancar sau FMCG devin, la rândul lor, active pe acest segment, cu 2-3 campanii trimestrial.
„Brandurile sunt atrase de traficul mare și recurent din locațiile indoor, beneficiind de avantajele expunerii mesajului publicitar lângă potențialul client, aflat în momentul deciziei de consum. Consumatorul a revenit în mall-uri, hypermarket-uri și în sălile de sport, iar bugetele de publicitate ale brandurilor revin la nivelul celor anterioare pandemiei, ceea ce ne diversifică posibilitățile. Lucrăm la a atrage advertiserii cu soluții de expunere inovatoare, adaptate fiecărei campanii și fiecăreia dintre locațiile din București și din țară cu care colaborăm.”
Laurențiu Jiga, fondator și CEE Managing Director, Brand Management
Grija față de mediu și sustenabilitatea au devenit cauze practice pentru majoritatea industriilor și, mizând pe continuarea creșterii cifrei de afaceri și a diversificării active a portofoliului de clienți și campanii, Brand Management investește masiv în aceste direcții.
„Am depășit pandemia, dar nu trăim vremuri ușoare. Sesizăm schimbările, le înțelegem și lucrăm la a le anticipa efectele. Am început cu înlocuirea sistemelor de iluminare, ceea ce a condus imediat la o reducere cu 40% a consumului de energie electrică. De altfel, începând cu acest an, sediile noastre sunt alimentate cu electricitate verde, de la panouri fotovoltaice. În plus, am prospectat atent piața și am ales furnizori de materiale sustenabile, cu ajutorul cărora construim noile suporturi publicitare. În prezent, facem chiar și printul în procent de 30% pe materiale reciclate și încercăm să atragem cât mai mulți clienți în acest sens.”
Laurențiu Jiga
Centrele comerciale și hypermarket-urile găzduiesc în continuare majoritatea campaniilor (peste 92%), însă afișajul indoor recâștigă vizibilitate și în clădirile de birouri, sălile de sport sau centrele medicale. Sunt în continuare preferate suporturile publicitare clasice (panouri, prisme, hangere ș.a.), care oferă expunere permanentă (24/7), în timp ce panourile digitale, cu afișaj secvențial (looping), câștigă anual popularitate, dar rămân în jurul a 10% din totalul suporturilor, sub media europeană (30-40%).
Brand Management a fost fondată în 2004 și este prima companie din România care oferă servicii de afișaj indoor la nivel național. Cu aproape 20 de ani de experiență în implementarea de campanii publicitare, în centre comerciale și de business, Brand Management a dezvoltat operațiuni de indoor advertising atât în România, cât și în Bulgaria și Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie și telecomunicații, modă și bijuterii, financiar-bancar, FMCG, gestionând bugete dedicate campaniilor indoor de peste 120 milioane lei până în 2022
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz