Brand Connection devine BPN
Reading Time: < 1 minut<p> IPG Mediabrands a lansat <a href=”http://www.bpnww.com”>Brand Programming Network</a> (BPN), cea de-a treia agentie de media a grupului din Romania. Practic, prin aceasta lansare agentia Brand Connection, parte a grupului Lowe, s-a transformat in BPN. Compania va fi condusa de Ileana Tomescu (foto), din pozitia de Managing Partner si va opera pe piata locala sub umbrela grupului Lowe, condus de Veronica Savanciuc, Presedinte&CEO grupul Lowe Romania.</p> <p> </p> <p> Pana la finalul anului, BPN va fi lansata in 20 de tari de pe 5 continente. Romania este a patra tara dupa India, Danemarca si Polonia.</p> <p> </p> <p> Brand Programming Network (BPN) este o noua agentie media a IPG Mediabrands, care opereaza sub holdingul Orion al IPG Mediabrands. BPN programeaza brandul folosind inclusiv informatii din social media, pentru a lua cele mai eficiente decizii de investitii in media.</p> <p> In prezent, Brand Programing Network are birouri in 17 tari, inclusiv US, si isi incepe operatiunile cu peste 250 de clienti</p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz