Stiri Antreprenori Tech

Start-up-ul românesc Brainactive.ai face parteneriat cu un pionier global pentru a-și securiza creșterea în industria de cercetare de piață globală

6 aug. 2024 3 min

Start-up-ul românesc Brainactive.ai face parteneriat cu un pionier global pentru a-și securiza creșterea în industria de cercetare de piață globală

Reading Time: 3 minute

Brainactive.ai, o platformă de cercetare de piață bazată pe Inteligența Artificială fondată în România anunță că a încheiat un parteneriat cu Cint, pionier în industria de Research Technology (ResTech), pentru a le oferi clienților din toate industriile posibilitatea de a conduce proiecte de cercetare la scară largă într-un timp foarte scurt.

Indiferent de nivelul de experiență în cercetarea de piață sau sociologie, orice persoană are acum posibilitatea să conducă cercetări ample pe o bază de date de consumatori reali din peste 130 de țări, în doar câteva minute, cu ajutorul tehnologiei AI conversaționale și generative. De obicei companiile cheltuie undeva între 30.000 și 40.000 de dolari și alocă 6-8 săptămâni în medie pentru un studiu, pentru a extrage date relevante prin utilizarea instrumentelor tradiționale de sondare a consumatorilor.

Prin acest parteneriat, Brainactive.ai și Cint le oferă organizațiilor care vor să fie înaintea tendințelor cea mai recentă tehnologie în materie de cercetare, date precise, inteligență umană și soluții bazate pe AI, care permit obținerea de informații strategice de la clienții actuali și potențiali în timp real, fără a mai apela la intermediari.

Daniel Dunose, CEO Brainactive.ai

Daniel Dunose, CEO al Brainactive.ai, a declarat: „Viitorul aparține organizațiilor care adoptă tehnologiile transformatoare. Cu toate acestea, să pui întrebările corecte la momentul potrivit pentru a obține răspunsurile ce duc la decizii de business informate este la fel de important. Grație acestui parteneriat cu Cint, suntem acum capabili să acoperim întregul spectru de nevoi de cercetare de piață, și astfel să furnizăm răspunsuri corecte în orice domeniu de interes prin accesarea unei baze de date de sute de milioane de respondenți din întreaga lume”.

Patrycja Reinhart, VP, Account Management Cint – Europa Centrală, a adăugat: „Cercetarea de piață comprehensivă a fost în mod tradițional domeniul experților cu mulți ani de pregătire și experiență. Împreună cu Brainactive.ai spargem barierele și le oferim clienților din toate industriile și zonele geografice instrumentul potrivit pentru a conduce proiecte de cercetare de mari dimensiuni în timp scurt, cu răspunsuri de la consumatori reali. Acest parteneriat le va da liderilor din companii exact ceea ce au nevoie pentru a lua decizii de business mai informate decât până acum”.

Platforma Brainactive.ai este integrată cu peste 300 milioane de consumatori atent profilați din 70 de surse de date, începând cu informațiile demografice și încheind cu comportamentul de consum, preferințe, ce dețin în proprietate etc. Chestionarele pot fi create în doar câteva minute cu ajutorul asistentului platformei AI, Brainy.

Startup-ul, aflat la început de drum, a reușit să colecteze 80% din targetul de finanțare propus. Câteva zeci de companii folosesc deja varianta beta a produsului, iar finanțarea obținută prin Seedblink va ajuta startup-ul să crească la nivel global.

Despre Brainactive.ai

Brainactive.ai este o platformă în domeniul cercetării de piață, de tip self-service. Construită cu un focus pe simplitate și ușurință la utilizare, Brainactive este integrată cu peste 300 milioane de consumatori atent profilați din 70 de surse de date, începând cu informațiile demografice și încheind cu comportamentul de consum, preferințe, ce dețin în proprietate etc., astfel încât companiile să poată obțină informații relevante cu privire la produsele și serviciile pe care le cercetează exact de la oamenii care le utilizează sau sunt interesate de acestea.

Despre Cint:

Cint este pionier în domeniul tehnologiei de cercetare (ResTech). Platforma The Cint Exchange este cel mai mare marketplace în domeniul cercetării de marketing digital din lume. Clienții folosesc the Cint Exchange pentru a publica întrebări de chestionar și pentru a obține răspunsuri de la peste 335 de milioane de oameni din 130 de țări, care și-au dat acordul să le fie împărtășite opiniile, motivațiile și tiparele de comportament contra cost. Aceste răspunsuri pot fi folosite pentru a construi strategii de business, pentru a publica concluzii confidențiale desprinse din cercetare și măsura cu acuratețe impactul publicității digitale, ș.a.m.d. În esență, Cint hrănește curiozitatea la nivel global.

Cint Group AB (publ), listat la Nasdaq Stockholm (STO: CINT), are peste 1.000 de angajați. Cint are birouri în Stockholm, London, New York, New Orleans, Singapore, Gurgaon, și Sydney, printre altele.

Array

Articole pe aceeași temă: