Brain 4 Strategy va dezvolta strategia de employer branding pentru filiala din România a furnizorului olandez de soluții software Centric
Reading Time: 3 minuteAgenția de PR și comunicare Brain 4 Strategy a fost selectată să dezvolte strategia de employer branding pentru filiala din România a furnizorului olandez de soluții software Centric, anunță Ana-Maria Diceanu, Owner & Managing Director Brain 4 Strategy.
Centric este principalul furnizor de solutii pentru sectorul public olandez, iar Centric IT Solutions România, subsidiara din România a companiei, cu sediul la Iași, oferă soluții hi-tech ce răspund nevoilor din mediul de business sau sectorul public, folosind inclusiv tehnologia de tip XR, considerată forma de comunicare și interacțiune a viitorului.
Echipa din Iași dezvoltă și produse în zona de retail, HR & Payroll, pentru business-uri şi municipalități din România și de peste hotare. Centric IT Solutions România a dezvoltat de curând la sediul din Iaşi prima aplicație de tip AR din presa autohtonă pentru Forbes România.
“De la prima întâlnire cu echipa Centric am simțit o aliniere de valori, am văzut oameni smart, empatici, profesioniști și „people centric”. De aceea suntem încântați că Brain 4 Strategy va realiza strategia de employer branding a Centric IT Solutions România, mai ales că vom lucra cu o companie modernă și apreciată de angajați, cu o echipă care dezvoltă proiecte de XR, VR, AI parcă rupte dintr-un film despre un viitor nu foarte îndepărtat și mai mult, gândesc proiecte care vin în ajutorul oamenilor“, a declarat Ana-Maria Diceanu, Owner & Managing Director Brain 4 Strategy.
Subsidiara din Iași a Centric este printre companiile din Top 100 angajatori din România și figurează în studiul “Cei Mai Doriți Angajatori” din județul Iași, care măsoară nivelul de atractivitate al angajatorilor locali.
“În Centric România lucrăm constant la crearea și menținerea unei culturi organizaționale cu focus pe oameni și nevoile lor. Am ales să colaborăm cu Brain 4 Strategy pentru că ne-am dorit un partener în construirea unei strategii de comunicare coerente și structurate, care să reușească să transmită cine și mai ales cum este Centric România. Cu ajutorul lor ne dorim să transmitem cât mai transparent și autentic vibe-ul Centric către posibili viitori colegi“, spune Andrei Spițelnicu, Country Manager Centric IT Solutions România.
De altfel, necesitatea implicării tot mai susținute a PR-ului în activitățile de HR dintr-o companie reiese și dintr-un studiu realizat de Unlock pentru Brain 4 Strategy, care arată că HR-ul trebuie să comunice mai mult și mai bine și să lucreze cu PR-ul, care ar trebui să fie suport în toate activitățile unui departament de HR, de la recrutare, la retenția angajaților.
Potrivit acestui studiu, efectuat în luna septembrie în departamentele de HR, peste jumătate din companii (56%) au avut în ultimul an inițiative cu privire la starea de bine a angajaților și 44% consideră aceasta o nevoie ridicată în cadrul companiei.
Inițiativele în acest sens considerate potrivite sunt: workshop-uri – 28%, consiliere/terapie – 27%, identificarea nevoilor angajaților – 12%, acces la programe/spații de relaxare – 10%, evaluarea sănătății emoționale a angajaților – 10%, asigurare medical/abonament medical – 9%, abonamente la sală/programe sportive – 6%, hotline/linii de suport emoțional – 5%, flexibilitate privind modul/orele de muncă – 5%, programe de dezvoltare personală – 4%.
“Ca agenție de PR ne-am dorit ca prin acest studiu să înțelegem mai bine provocările și preocupările echipelor de HR, astfel încât să putem veni cu o abordare holistică atunci când dezvoltăm campanii de employer branding pentru clienți. PR-ul este aliatul perfect in efortul companiilor de a promova imaginea de brand de angajator (employer branding), cu rezultate pe termen lung”, precizează Ana-Maria Diceanu.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz