De’Longhi lansează prima campanie internațională care are ca nucleu un film în regia lui Damien Chazelle, avându-l în rolul principal pe Brad Pitt.
Cei care vor urmări spotul vor pătrunde într-o clasică ”zi din viața lui Brad Pitt”. De la cumpărarea cafelei boabe dimineața, la călătoria pe motocicletă în jurul Los Angeles-ului și oprirea pentru a alimenta în benzinărie, aceste scene reprezintă anticiparea unui moment pe care cu toții îl așteptăm cu nerăbdare: acela în care ajungem acasă și, în sfârșit, ne relaxăm cu o cafea sau un cappuccino delicios – un moment perfect.
„De’Longhi a înregistrat o creștere extraordinară în ultimii ani, iar producția de espressoare pentru acasă a avut un rol central în această creștere”, spune Massimo Garavaglia, CEO al companiei. „Pentru noi, Brad Pitt este ambasadorul perfect pentru a spune lumii povestea De’Longhi – el reprezintă chintesența spiritului De’Longhi: puternic și cunoscut la nivel internațional, dar, în același timp, sofisticat și elegant”.
Alături de actor și de regizor, spotul se mândrește cu talentul altor doi câștigători de premii Oscar, operatorul cinematografic Linus Sandgren și compozitorul Justin Hurwitz, ambii făcând parte din ”echipa de vis” care a creat La La Land. Hurwitz, care a creat o coloană sonoră originală pentru acest clip, spune: „Când am văzut ce a făcut Damien cu granularitatea și pe Brad care arată mai cool ca oricând, am fost încântat să vin cu o piesă și un vibe potrivite.”
Binecunoscutul fotograf Lachlan Bailey a completat echipa.
Filmul este memorabil pentru calitatea cinematografică și pentru anvergură, alături de un sentiment puternic de autenticitate – un element esențial al mesajului De’Longhi, ca o companie de familie ale cărei succes și evoluție se bazează pe valori antreprenoriale solide.
Alegerea lui Brad Pitt pentru această campanie internațională înseamnă mai mult decât a lucra cu un idol recunoscut la nivel mondial – Pitt este un actor și producător renumit, un activist pe probleme de mediu, un colecționar de artă, pasionat de arhitectură și design.
Mai presus de toate, Brad Pitt își menține o aură de mister, în ciuda faimei globale. O modestie care reflectă marca De’Longhi în sine – o companie care nu și-a uitat niciodată rădăcinile, cu o pasiune tipic italiană pentru armonie și eleganță, care transcende stereotipurile simple și care este accesibilă întregii lumi.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…