Grupul Bosch donează, pentru spitalele şi personalul medical din linia întâi, aparatură medicală, echipamente de protecție, aparatură electrocasnică, scule electrice şi componente auto Bosch.
Bosch a donat, către Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta din Bucureşti, un tester real-time PCR pentru identificarea SARS-C0V-2. Sistemul de testare FluoroCycler XT permite efectuarea a 2300 de teste într-un interval de 24 de ore și procesarea a unui număr de până la 96 de probe în mai puțin de o oră, anunță compania, într-un comunicat de presă.
Bosch a donat în luna aprilie, către Spitalul de Boli Infecțioase Victor Babeș Timișoara, un pat pentru terapie intensivă și urmează să distribuie către spitalele din prima linie din localitățile Cluj și Blaj, alte trei ventilatoare mecanice și dispozitive medicale de protecție de primă necesitate. Totodată, alături de importanți jucători din industria auto, compania a contribuit financiar la punerea în funcțiune a 50 de ventilatoare mecanice avariate.
„Trăim momente dificile, fără precendent, și este de datoria noastră să ne implicăm și să acționăm colectiv pentru a limita răspândirea virusului și pentru a da o mână de ajutor personalului medical din linia întâi și, implicit, pacienților”, a declarat Mihai Boldijar, directorul general al Robert Bosch SRL și reprezentantul Grupului Bosch în România.
Totodată, BSH Electrocasnice, divizia de echipamente și aparatură electrocasnică a Bosch, a donat către Spitalul Colentina, Spitalul de Urgenţă Floreasca Bucureşti și Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgovişte, încă de la începutul lunii aprilie, mașini de spălat cu uscător încorporat și aspiratoare profesionale cu funcție de spălare. Mai mult, departamentul Automotive Aftermarket (AA) s-a alăturat inițiativei „Mobilitate pentru eroi”, lansată de rețeaua Bosch Car Service. Campania are drept obiectiv asigurarea reparațiilor pentru vehiculele utilizate de către personalul instituțiilor aflate în prima linie: medici, asistenți, echipaje ISU, polițiști, jandarmi, pompieri sau militari.
Voluntarii Bosch au donat şi continuă să doneze individual sume de bani, laptopuri și tablete, asigurând astfel necesarul de alimente și accesul la educație pentru familiile din medii defavorizate. Totodată, aceștia au dezvoltat și demarat campanii de strângere de fonduri dedicate achiziţionării de echipamente de protecţie pentru spitalele din România.
Bosch continuă acțiunile de resposabilitate socială în cadrul companiei, implicându-se, în fiecare an, în noi programe și activități cu impact social puternic la nivelul comunităţilor locale. Compania derulează zeci de activități de voluntariat și susține numeroase cauze sociale. În anul 2019, sub umbrela Bosch și în colaborare cu diferite organizații caritabile precum Habitat for Humanity România, MagiCAMP, SOS Satele Copiilor, Concordia, Act for Tommorow, Beard Brothers, TerraMont Carpați şi multe alte asociaţii selectate în baza pilonilor de responsabilitate socială susținuți de companie, Bosch a derulat proiecte sociale menite să sprijine copiii, tinerii și vârstnici din familii și medii defavorizate, educaţia şi mediul înconjurător.
”Conceptul de CSR a evoluat extraordinar de mult în ultimii ani, de la o abordare filantropică către o abordare comunitară, devenind expresia morală a globalizării. Pentru Bosch, responsabilitatea socială este parte integrantă și fundamentală a ADN-ului și culturii organizaționale, iar acest crez se reflectă în activitățile și acțiunile noastre”, a adăugat Mihai Boldijar, directorul Bosch România.
Prin campania de responsabilitate socială „Donează un zâmbet”, lansată în urmă cu cinci ani, compania încurajează angajaţii să se implice în proiecte sociale. Prin intermediul unor acțiuni de voluntariat, donații sau strângeri de fonduri, ambasadorii Bosch aduc o contribuţie pozitivă la comunităţile din care fac parte.
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…