Boodink cu emoji
Reading Time: < 1 minutCoseli si DDB Romania au lansat produsul Boodink, un praf de budinca, disponibil in patru sortimente: ciocolata, vanilie, capsuni si caramel, prin crearea unei noi identitati vizuale si a unui nou ambalaj ce diferentiaza Boodink fata de celelalte produse de pe piata de budinci si deserturi, folosindu-se de un fenomen larg raspandit la ora actuala, utilizarea emoticoanelor care pot exprima sugestiv diverse stari
Noua gama ofera 16 ambalaje, fiecare aroma fiind ilustrata in patru stari joviale, sugestive si extrem de colorate.
“Ne-am dorit ca produsul nostru sa vorbeasca pe limba consumatorului intr-un limbaj actual si sa transmitem mesajul intr-un mod jucaus. In cazul de fata vorbim despre un produs destinat copiilor, prin urmare provocarea a fost si mai mare avand in vedere cat de usor poate trece un copil de la o stare la alta. Astfel, fie ca esti trist, vesel, smecheras sau iubitor, Boodink te va intelege si are o aroma pentru tine”, a declarat Ionut Potinga, Director Marketing-Vanzari Coseli.
“Emoji e pe limba tuturor copiilor din zilele noastre. E un nou limbaj, 100% vizual, un vocabular specific generatiei tinere, un cod care le exprima trairile. Boodink recunoaste, intelege si isi gaseste inspiratie din acest nou trend. Va fi un produs distinct la raft, cu o imagine fresh, care atrage privirile si starneste curiozitate.”, a declarat Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania.
Produsul Boodink este disponibil in lanturile marilor hypermarketuri, iar online poate fi gasit pe pagina de Facebook Boodink.
Coseli, cu o prezenta de peste 20 de ani pe piata romaneasca, produce peste 150 de tipuri de arome, folosite in diferite domenii ale industriei alimentare si o gama bogata de produse de aromatizare, dar si praf de budinca pentru consumatorii casnici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz