Bonami, magazinul online de mobilă şi home&deco din Cehia, intră pe piața românească
Reading Time: < 1 minutBonami, magazin online de mobilă şi home&deco, cu sediul în Cehia, și-a extins operațiunile și pe piaţa din România (bonami.ro). Este cea de-a patra piață a companiei la nivel european, în cei aproape patru ani de activitate, după Slovacia, Polonia, Cehia. Compania estimează să realizeze venituri de 500.000 de euro până la sfârșitul anului, cu o prognoză de 3 milioane euro în 2017.
„Oamenii încep să realizeze că, pe lângă investiţiile făcute în haine, electronice şi gadgeturi, contează foarte mult să aibă o casă confortabilă şi primitoare. Iar asta începe de la detalii. Fiecare îşi poate personaliza locuinţa, pentru a o transforma într-un cămin special, primitor, în care să se simtă bine, cu adevărat acasă”, a declarat azi David Siska, CEO Bonami, la o întâlnire cu presa.
Portofoliul la care vor avea acces în noiembrie clienţii din România va cuprinde peste 20.000 de produse unice. Livrarea este gratuită la comenzile care depăşesc 300 de lei, iar returul se poate face timp de 30 de zile. Produsele sosesc de la depozitul din Cehia, livrarea se face în trei zile.
Magazinul online de mobilă şi home&deco a fost înfiinţat în ianuarie 2013 în Cehia. Apoi s-a extins în Polonia, în 2014, şi un an mai târziu şi în Slovacia. Bonami are peste 2 milioane de membri înregistraţi şi peste 180.000 de produse lansate.
Până acum, peste 1.800 de branduri din întreaga lume şi-au listat produsele în magazinul Bonami, pentru promovare şi vânzare. Printre acestea se numără Kartell, Joseph Joseph, Nordic Ware, Dara și multe altele. În prezent, Bonami are peste 110 angajaţi la sediul central și depozitul din Praga, Cehia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz