Magazinul online de home & deco Bonami se așteaptă la o creștere de 35% anul viitor. ”Ne așteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România’’, spune Pavel Vopařil, CEO al Bonami.
După primul trimestru al acest an, marcat de o încetinire a vânzărilor, din cauza pandemiei, în lunile următoare, situația s-a redresat pentru Bonami, existând perioade când creșterea a depășit planul inițial, atât pe piața din România, cât și pe celelalte piețe unde Bonami este prezent, și anume Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria.
În ciuda pandemiei, compania a inaugurat deja primele două magazine fizice în Praga, urmând ca rețeaua să se extindă rapid anul acesta și în afara granițelor Cehiei, în principalele orașe din țările unde Bonami este prezent, urmând, pe viitor, și București.
”Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia,’’declară Pavel Vopařil.
Bonami dorește să deschidă încă 6 magazine până la finalul anului, și 20 anul următor.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…