Banca Nationala a Romaniei organizeaza concurs pentru ocuparea a doua posturi de referent de specialitate si cinci posturi de asistent director. Candidatii pot sa nu aiba experienta intr-o institutie de credit.
Referentul de specialitate va participa la elaborarea proiectelor de reglementari prudentiale, emise la nivel european si va interpreta modificari aduse legislației europene, norme aplicabile institutiilor de credit. Studiile conforme postului sunt stiinte economice, absolvite cu examen de licenta, cu media de absolvire de minimum 8,5. Alte cerinte sunt cunoasterea utilizarii calculatorului in scopul editarii de texte, machete, prezentari, calcul tabular s.a.
Pentru cei care aplica pe unul din cele cinci posturi de asistent director este important de stiut ca va avea ca atributii principale asigurarea fluxul informational intern si extern si alte activitati zilnice de secretariat. Candidatii trebuie sa aiba studii superioare absolvite cu examen de licenta, cunostinte de baza in domeniul utilizarii calculatorului si sa stapaneasca limba engleza.
Mai multe detalii despre concurs pot fi regasite aici: http://www.bnr.ro/Recrutare-11652.aspx
Foto: Dreamstime
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…