Categories: Blog

Bloggerii si companiile in viziunea Biz

Reading Time: 2 minute

<p> Un filmulet inedit realizat pentru numarul 230 al revistei Biz implementat in revista cu ajutorul aplicatiei Aurasma dezvoltata in premiera in Romania de agentia de publicitate Brandstalk.</p> <p>  </p> <p> Aurasma este o aplicatie care recunoaste imagini, simboluri, obiecte din lumea reala si le intelege. In baza acestora livreaza apoi sub forma de augmented reality, in timp real, un anumit continut: video, animatii, audio.</p> <p>  </p> <p> <em>“Noi, la Brandstalk, suntem mereu conectati la noutatile din domeniu, pentru ca suntem cu totii constienti ca doar in acest fel putem propune clientilor nostri campanii relevante pentru consumatorii lor. In acest fel i-am descoperit si pe cei de la Aurasma, i-am contactat si avem acumun parteneriat strategic pentru Romania. Iar lansarea editiei BIZ Top Social Brands ni s-a parut cel mai bun moment pentru a folosi aplicatia in Romania pentru prima data</em>”, a declarat Roxana Memetea, Managing Partner, Brandstalk.</p> <p>  </p> <p> <em>“Oamenii au vazut ca suntem ambasadorii inovatiei. Ca avem curaj si stim sa punctam pe tot ce este inedit. De aceea, atunci cand cineva are o idee, ne cauta. Pentru acest numar dedicat Top Social Brands, Brandstalk ne-a propus sa facem o aplicatie care este foarte in voga acum la Londra. O puteti experimenta pe coperta Biz cu smartphone-ul personal</em>”. – Marta Usurelu, redactor sef, revista Biz.</p> <p>  </p> <p> <em>“Suntem foarte incantati de colaborarea cu Brandstalk, primul nostru partener din Romania. Desi avem sediul central in UK, colaboram in prezent cu peste 4.000 de parteneri Aurasma din peste 80 de tari la nivel mondial. Suntem entuziasmati sa vedem cum brandurile din Romania vor folosi pe viitor platforma de augmented reality oferita de Aurasma si modul in care consumatorii vor reactiona la acest nou stimul digital”</em> –   Martina King, Managing Director, Aurasma</p> <p>  </p> <p> Aurasma difera de QR-codurile clasice prin doua aspecte esentiale. In primul rand, utilizarea unui QRcode presupune aplicarea acelui cod de bare peste layout, lucru care poate fi deranjant uneori. In schimb, aplicatia Aurasma functioneaza cu imaginea propriu-zisa, oricare ar fi grafica. In al doilea rand, atunci cand scanezi un QRcode, esti automat trimis in alta parte pentru a vedea contentul. In cazul Aurasma, contentul iti este dezvaluit pe loc, oferind practic consumatorilor o experienta mult mai memorabila.</p> <p>  </p> <div class=”media_embed”> <iframe allowfullscreen=”” frameborder=”0″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/zFpeL6_zCOA” width=”420″></iframe></div> <p>  </p>

Team

Recent Posts

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

18 minute ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

27 de minute ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

36 de minute ago

Black Friday la eMAG după trei ore. Cifra comenzilor a atins 524 milioane de lei

După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…

7 ore ago

Simona Fîrtat revine în echipa L’Oréal România

De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…

7 ore ago

Autovit.ro face o lună de reduceri speciale: Black November

Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…

7 ore ago