Digital

Blindspot și POS Media România lansează o soluție completă de digital OOH în retail marketing

Reading Time: 2 minute

Blindspot și POS Media România au semnat un parteneriat de exclusivitate pentru a oferi brandurilor soluția completă de comunicare în retail marketing.

Prin intermediul Blindspot, platformă AdTech digitală self-service, orice brand se poate promova printr-un mix complet de digital media si digital OOH în retail marketing. Măsurarea impactului și studiile de atribuire pot fi realizate în timp real, oferind brandurilor date concrete și relevante pentru optimizarea strategiilor de marketing.

„Parteneriatul cu POS Media România pentru a implementa această soluție programatică avansată ne permite să oferim brandurilor posibilitatea de a avea un control complet asupra campaniilor lor, cu flexibilitatea de a rezerva ecranele pe ore și de a adapta mesajele în funcție de nevoile lor și comportamentul consumatorilor. Toate acestea, în timp real.”

Laura Moisa, General Manager Blindspot Europa Centrală și de Est

Noua rețea de ecrane pe care POS Media România le pune la dispoziție prin platforma Blindspot oferă o platformă programatică avansată, care permite brandurilor să rezerve ecranele în funcție de intervale orare, să publice conținut dinamic adaptat în timp real și să monitorizeze performanța campaniilor cu ajutorul unor instrumente de analiză avansată.

“Prin parteneriatul cu Blindspot aducem valoare adaugată serviciilor de instore media pe care le oferim clienților noștri, care acum pot să depășească granițele magazinului, întâmpinând consumatorul în touch point-uri variate pe tot parcursul său.”

Alexandra Pescaru, Business Development Director POS Media România

Campania se poate schimba zilnic, contextualiza în funcție de obiectivele sale și de amplasarea ecranului. Întreg procesul este unul dinamic și adaptabil, tocmai pentru a putea maximiza rezultatele de vânzări în timp real.

Dorința noastră este de a democratiza accesul la mediul digital OOH și de a-l folosi într-un mod cât mai eficient. E un moment foarte bun ca tot mai multe branduri să facă switch-ul de la media OOH tradițională la formatele de programatic digital outdoor care, corelate cu o comunicare în digital și social media, să genereze rezultate concrete, măsurabile într-o variantă rezonabilă de buget. În trecut am înregistrat creșteri spectaculoase de vânzări în zona de retail marketing pentru clienți precum Aqua Carpatica, Bergenbier, Arctic și Beko, obținând creșteri chiar și de 270% versus perioadele pre și post-campanie. În viitor ne propunem să extindem acest parteneriat și la nivel regional, fiind un model de business extrem de scalabil, iar Europa Centrala și de Est va fi o prioritate a noastră în 2025”, a conchis Laura Moisa.

Blindspot este o companie AdTech care aduce pe piață cea mai bună soluție de rezervare programmatic DOOH, atât în România, cât și la nivel global, cu acces la peste 1,5 milioane de ecrane peste tot în lume. Platforma simplifică și eficientizează planificarea și gestionarea campaniilor publicitare. Brandurile își pot rezerva ecranele, adapta mesajele în funcție de momentul potrivit și monitoriza performanța în timp real.

POS Media România este parte a POS Media Group, lider european în Shopper Marketing, conectând brandurile cu consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare. Cu o rețea extinsă de parteneri în domeniul retailului, compania oferă soluții integrate și inovatoare pentru a susține campaniile de marketing ale brandurilor într-un mod eficient și măsurabil.

Team

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

3 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

11 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

17 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

17 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago