Digital

Blindspot și POS Media România lansează o soluție completă de digital OOH în retail marketing

Reading Time: 2 minute

Blindspot și POS Media România au semnat un parteneriat de exclusivitate pentru a oferi brandurilor soluția completă de comunicare în retail marketing.

Prin intermediul Blindspot, platformă AdTech digitală self-service, orice brand se poate promova printr-un mix complet de digital media si digital OOH în retail marketing. Măsurarea impactului și studiile de atribuire pot fi realizate în timp real, oferind brandurilor date concrete și relevante pentru optimizarea strategiilor de marketing.

„Parteneriatul cu POS Media România pentru a implementa această soluție programatică avansată ne permite să oferim brandurilor posibilitatea de a avea un control complet asupra campaniilor lor, cu flexibilitatea de a rezerva ecranele pe ore și de a adapta mesajele în funcție de nevoile lor și comportamentul consumatorilor. Toate acestea, în timp real.”

Laura Moisa, General Manager Blindspot Europa Centrală și de Est

Noua rețea de ecrane pe care POS Media România le pune la dispoziție prin platforma Blindspot oferă o platformă programatică avansată, care permite brandurilor să rezerve ecranele în funcție de intervale orare, să publice conținut dinamic adaptat în timp real și să monitorizeze performanța campaniilor cu ajutorul unor instrumente de analiză avansată.

“Prin parteneriatul cu Blindspot aducem valoare adaugată serviciilor de instore media pe care le oferim clienților noștri, care acum pot să depășească granițele magazinului, întâmpinând consumatorul în touch point-uri variate pe tot parcursul său.”

Alexandra Pescaru, Business Development Director POS Media România

Campania se poate schimba zilnic, contextualiza în funcție de obiectivele sale și de amplasarea ecranului. Întreg procesul este unul dinamic și adaptabil, tocmai pentru a putea maximiza rezultatele de vânzări în timp real.

Dorința noastră este de a democratiza accesul la mediul digital OOH și de a-l folosi într-un mod cât mai eficient. E un moment foarte bun ca tot mai multe branduri să facă switch-ul de la media OOH tradițională la formatele de programatic digital outdoor care, corelate cu o comunicare în digital și social media, să genereze rezultate concrete, măsurabile într-o variantă rezonabilă de buget. În trecut am înregistrat creșteri spectaculoase de vânzări în zona de retail marketing pentru clienți precum Aqua Carpatica, Bergenbier, Arctic și Beko, obținând creșteri chiar și de 270% versus perioadele pre și post-campanie. În viitor ne propunem să extindem acest parteneriat și la nivel regional, fiind un model de business extrem de scalabil, iar Europa Centrala și de Est va fi o prioritate a noastră în 2025”, a conchis Laura Moisa.

Blindspot este o companie AdTech care aduce pe piață cea mai bună soluție de rezervare programmatic DOOH, atât în România, cât și la nivel global, cu acces la peste 1,5 milioane de ecrane peste tot în lume. Platforma simplifică și eficientizează planificarea și gestionarea campaniilor publicitare. Brandurile își pot rezerva ecranele, adapta mesajele în funcție de momentul potrivit și monitoriza performanța în timp real.

POS Media România este parte a POS Media Group, lider european în Shopper Marketing, conectând brandurile cu consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare. Cu o rețea extinsă de parteneri în domeniul retailului, compania oferă soluții integrate și inovatoare pentru a susține campaniile de marketing ale brandurilor într-un mod eficient și măsurabil.

Team

Recent Posts

Caravana Reciclării Creative aduce OSCAR Downstream distincția GOLD în clasamentul Community Index 2024

Caravana Reciclării Creative, proiect derulat de OSCAR Downstream și Asociația PlaYouth, a fost din nou premiată, de data aceasta cu…

54 de minute ago

Clubul Bound, destinația perfectă pentru evenimente corporate memorabile

Organizarea unui eveniment reprezintă o oportunitate de a crea experiențe unice pentru participanți, fiind în același timp o provocare pentru…

o oră ago

RCA la magazinul din colț. Startup-ul XIGA aduce asigurările în magazinele de proximitate

Startup-ul românesc de insurtech XIGA, în parteneriat cu furnizorul de echipamente fiscale Danubius Exim și LIFE IS HARD, lansează un…

o oră ago

Challenges by SportIn, aplicația care îi plătește pe românii care fac sport

Doi tineri antreprenori, fondatorii startupului tech SportIn, lansează prima aplicație prin care firmele îi pot recompensa pe români dacă sunt…

o oră ago

Lidl România investește 2,65 mil. lei în educație, prin programul Teach for Romania

Lidl România anunță rezultatele campaniei „Înapoi la școală", desfășurată în perioada 12 august - 1 septembrie 2024, în urma căreia…

2 ore ago

Gilbert Matei, Asociația ADEVAR: „Impactul emoțional pe care aceste accidente le au este unul major, care realmente schimbă vieți”

La jumătatea lunii septembrie, Asociația pentru Drepturile Europene ale Victimelor din Accidente Rutiere (ADEVAR) a lansat campania națională „Informează-te, ai…

2 ore ago