Categories: Blog

Black Friday la Sport Marketing Conference – reducere de peste 40% la pretul biletelor!

Reading Time: < 1 minut

<p> Sportul si marketingul isi dau mana si de Black Friday. Numai vineri, 23 noiembrie, te poti inscrie la <a href=”http://www.bizforum.ro/sport-marketing-conference/”>Sport Marketing Conference</a> la un pret special: 50 de euro + TVA, o reducere de peste 40% fata de pretul intreg al biletului de 85 euro + TVA.</p> <p>  </p> <p> Sport Marketing Conference are loc pe 27 noiembrie, la Hotel Howard Johnson, incepand cu ora 10:00. Pentru inscrierea la eveniment puteti trimite un e-mail cu datele (Nume, Prenume,  Functie, Numele Companiei, J, CUI,  Adresa sediului social, Banca si Contul Bancar) la adresa <a href=”mailto:gabriela.matei@revistabiz.ro?subject=Inscriere%20Sport%20Marketing%20Conference”>gabriela.matei@revistabiz.ro</a>. Plata se poate realiza prin transfer bancar sau mandat postal – in lei la cursul BNR din ziua respectiva, in contul IBAN: RO19OTPV115000350419RO01, OTP BANK – AGENTIA SERBAN VODA, SC BIZ AGE SRL.</p> <p>  </p> <p> Sport Marketing Conference este un eveniment cu si despre valori, dar si despre puterea valorilor sportive in promovarea brandurilor si a cauzelor care merita. Printre speakerii de la eveniment se numara Octavian Morariu – Presedintele Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, Ana Maria Branza – Vicecampioana olimpica scrima, JO 2008, Catalin Tolontan – Jurnalist GSP, Tiberiu Mercurian – Konzept Consulting, Mihail Vartosu – Consultant de Management. Programul complet si alte detalii despre conferinta le gasiti pe <a href=”http://www.bizforum.ro/sport-marketing-conference/”>site-ul evenimentului</a>. Sport Marketing Conference este un eveniment Biz.</p>

Team

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

11 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

11 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

13 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago