A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creștere de 22% față de anul trecut, cu mult peste estimările inițiale. Cei 13.200 de selleri din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari față de ediția de anul trecut. În această zi a fost atins și un nou record al clienților care au activ un abonament Genius, cu livrări nelimitate gratuite și oferte exclusive, care a ajuns la un milion de utilizatori în România.
Diversitatea mare de oferte la cele mai mici prețuri din an a menținut interesul crescut al clienților pentru cumpărături pe parcursul întregii zile. Rezultatele acestei ediții confirmă tendințele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulți consumatori își pregătesc bugete mai mari și chiar amână unele achiziții pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosință îndelungată, cât și pentru bunuri necesare zi cu zi. Mulți dintre clienți au profitat și de soluțiile flexibile de plată puse la dispoziție de eMAG, iar 24% din vânzări au fost realizate prin MyWallet și prin celelalte servicii de plată oferite de partenerii eMAG.
„Black Friday este un moment foarte așteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienții se pregătesc din timp, își planifică cumpărăturile și aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziție. Implicarea activă a comercianților din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune prețuri din an și opțiunile flexibile de plată și livrare au răspuns nevoilor oamenilor și au menținut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Clienții care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din București, urmați de cei din Constanța, Dolj, Bihor și Giurgiu.
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…